Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

vest med højtalere+microfon
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 11:20

jeg kan huske at feks Hjørnely for nogle år siden solgte en vest som undervisere, fordragsholder etc kunne tage på og have hænderne frie idet vesten havde indbyggede højtalere + microfon.

Men jeg kan ikke finde denne vest på deres hjemmeside. Nogen der ved hvem der sælger sådanne produkter i DK?

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Du kan købe almindelige...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 13:31

-radioer mange steder efterhånden.

Prøv at kigge efter en vhf-radio til brug "på land" med VOX funktion. Det er sådan set bare det du har brug for. Jeg vil tro den er lang billigere, og så kan du bare putte den i lommen på din egen jakke!

F.eks. Midland laver nogle billige, ellers har mange byggeforretninger og Bilka også sådanne radioer.

0
0
Svar på denne tråd

nixen du
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 08:25

det er præcist vesten der forespørges til...

den vest jeg taler om er en feks en gæsteundervisere bruger så alle kan høre hvad der bliver sagt + den alm. underviser bruger den så han ikke skal "råbe folk op" mens de rider rundt i det store ridehus.

Virker 3x bedre end en alm. microfon

kender du den ikke?

den er genial!

det er ikke for at jeg kan høre musik mens jeg rider

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Radio og radio!
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 21:28

Det var nu også sådan nogle radioer man kan snakke sammen i jeg talte om - det er faktisk sådan nogle jeg sidder og laver hver dag, bare til maritimt brug! :-)

Jeg kan ikke helt forstå hvad det er der er i vesten? Er der både mikrofon og højtaler i?

Jeg troede du mente sådan nogle sæt som jeg har set dressurryttere og trænene bruger til stævner hvor rytteren sidder med ørebøffer i og hører hvad trænere står og siger i sin lille radio et sted i hallen.

Tine

0
0
Svar på denne tråd

en vest med det hele:o)
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 07:32

jeg taler om en vest med hele pakken indbygget:o)

dvs alle kan høre hvad person der har den på siger...den er genial samtidig med den er professionel.

karina

0
0
Svar på denne tråd

Vest med højttaler søges fortsat
Forfatter: 
Dato:  16-10-2016 13:06

Kære Karina

Fandt du nogen den ønskede vest med højttalere i lommerne?

Jeg har nemlig også mødt den hos en udendørs guide i Sverige sidste sommer, og er lige så begejstret, som du var.

Men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får fat i en?

Håber du har fundet den

vh. Karen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider