Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 10:10
Er der nogen der kender en dygtig sadelmager i Københavnsområdet?
0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 13:12

Dem jeg sådan lige kender er Sadelmageren Ordrup, tlf. 39640237 og Rützou i Taastrup, tlf. 43996979. Men ellers er der vel også Tattersall og Dahlmann.

Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 13:49
Charlotte, hvis heste jeg har part på, er virkelig dygtig, uddannet i England og Sverige.
Hun bor på Vesterbro og vi har heste på amager. Skriv en PB hvis du vil have kontaktoplysninger

Anissi
0
0
Svar på denne tråd

Anissi
Forfatter: 
Dato:  28-02-2007 14:16
- det lyder spændende med hende Charlotte. Jeg ved bare ikke hvad en PB er - det er første gang jeg er herinde :-)

/Tine
0
0
Svar på denne tråd

Hold dig til kvalitet.
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 14:11

Hvis du vil være sikker på at din sadel overlever, så hold dig til dem som birlar anbefaler.

Har snakket med flere hvis sadel er total ødelagt af personer der udgiver sig for at være sadelmager efter et kort kursus & desværre yder langt større skade end hvad godt er...

Håber du lytter til mit råd.

0
0
Svar på denne tråd

Kvalitet
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 14:19
Mit problem er, at jeg har haft rigtigt dårlige erfaringer med et par stykker af dem Birlar anbefaler. Derfor tænkte jeg, at der må være andre der kan gøre det bedre. Ikke fordi de har ødelagt sadlen, men fordi den ikke har ligget godt på hesten, og i det ene tilfælde endte det med beskadigede rygmuskler.

/Tine
0
0
Svar på denne tråd

sadelmager
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 18:03
Rützou fra Tåstrup www.sadelmageren.dk har jeg lige haft ude til min sadel. Virker meget professionelt. Ellers har jeg kun hørt godt om Dahlman. Han har en butik inde i Fortunstræde ved Strøget.

I may not be perfect, but I'm all I got...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan varmt anbefale...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 12:56

... Rützou. Jeg har endnu ikke fået lavet sadel hos dem, men jeg har fået mange gåde råd derfra i forbindelse med et uheldigt arbejde, en anden sadelmager havde lavet.

Magen til fantastisk sadelmager skal man lede længe efter! Når jeg skal have by sadel næste gang, så er det så absolut der, jeg handler.

/Nat

Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider