Produkter og leverandører
|
|
| Bucas-dækken |
| Forfatter:  |
Nina |
| Dato:  |
11-02-2002 10:26 |
|
Jeg overvejer at købe et bucasdækken med den nye front-lukning og med høj hals. Da prisen et rimlelig pebret kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med den nye bringelukning først.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Bucas-dækken |
Charlotte |
11-02-2002 14:36 |
|
hvis du har pengene til at købe et dyrt dækken, så vil jeg stærkt anbefale, at købe Rambo istedet for Bucas.
Jeg har haft MANGE Bucas dækkener, som alle er gået istykker, både stof,spænder rustede, elastik strakte sig mm.
Jeg har haft 1 Rambo dækken som nu er brugt 3 vintre i træk. Det ser stadig flot ud, og alt er som det skal være. Det har holdt til mange strabadser, hestetænder og alt slags vejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Heide Frederiksen |
13-02-2002 17:09 |
|
Jeg har samme gode erfaringer med et Falpro Viking dækken. Det er særdelse stærkt - det er det stærkeste / mest holdbare dækken, jeg ´nogensinde har prøvet. Dækkenet er nu brugt i 2 sæconer - og intet er gået i stykker og hesten går endda på fold med andre heste hver dag. Og pasformen - den er god med en høj / tæt halsudskæring.
Godt nok er dækkenet dyrt - men det er alle pengene værd. Også jeg har dårlige erfaringer med Bucas - ydermaterialet er simpelthen ikke stækt nok til daglige foldture.
Skal du købe dækken - kan du evt. tjekke nogle internet sider(rideaway.co.uk / tds-saddlers.com )i England. De har ligesom os udsalg lige nu og nogle gange kan det godt svare sig at bestille fra England - også selv om, der skal fragt på.
Endvidere kan jeg oplyse, at der i England ikke er moms på foder og fodertilskud (urter mv) - så det er væsentligt billigere end i DK. Så hvis du skal bruge noget fodertilskud - så tjek en af ovennævnte internet sider.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Janni |
14-02-2002 19:02 |
|
Er det All-tex dækkenet du mener??
Havde et som absolut ikke var pengene værd efter min mening.
Smart måske nok ved første øjekast, men kanterne "gled" simpelthen og klumpede på en måde, så jeg konstant måtte ud og rette det.
Mvh
Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Lene G. Iversen |
16-02-2002 10:30 |
|
Hej
Hvis det er Bucas all-tex dækkenet med den løse front klap, så vil jeg på det kraftigtest fraråde det, da det hurtig bliver løst i elastikkererne, og det gnaver meget på skulder/bringe partiet.
Jeg har selv 3 stk af dem, og jeg har fortrudt mit køb.
Frem over bruger jeg Viking Falpro, som en anden også anbefaler.
mvh
Lene G. Iversen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet