Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaringer med Horsepoint?
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 15:41

Hej.

Jeg vil høre om der er nogle som har erfaring med at handle ved horsepoint.dk?

Jeg bestilte hos dem den 16 januar og har stadig ikke modtaget pakken. I fredags kom jeg i kontakt med dem, hvor de sagde at pakken netop var sendt afsted. Mandag kunne jeg se på kontoen, at pengene var trukket, men ikke det beløb det skulle have kostet - heldigvis lavere, men det betyder jo nok at alt ikke er med. Både i går og i dag har jeg siddet med telefonen fra 14-16, da de kun har telefontid der, men desværre uden at komme igennem.

Jeg håber at komme igenne, da jeg ikke længere er interesseret i at modtage pakken, når alt ikke er med. Man skulle mene, de har haft rigeligt tid til at skaffe tingene...

Jeg ville bare høre, om andre har haft lige så dårlig erfaring med at handle hos dem..

Mvh Nana

0
0
Svar på denne tråd

jeps jeps jeps
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 17:05

Jeps det har jeg. Ventede 6 mdr på noget jeg havde betalt i starten.

Købte en klipper og moget andet. 8 uger efter bestilling modtog jeg det første og betalte det hele. Ventede så yderligere 4 mdr på det sidste. Har ringet utallige gange og det er aldrig til at komme igenne. Pakken er sjovt nok atltid lige sendt eller os blir den det dagen efter eller noget. DEt jeg skulle ha var i rest ordre og han havde altid lige snakket med leverandøren inden jeg rigede???!!???.

JEg kender et par stykker mere som har oplevet helt det samme.

Og det er den mest irriterende telfontid nogensinde. Så, har ikke så meget til overs. Det er bare synd for de har faktis nogle gode ting til gode priser men aldrig i mit liv om jeg køber mere derfra. Dog har der ikke været noget som helst i vejen med det jeg har modtaget.

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Hurtig levering
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 17:29

Sammen med en veninde bestilte jeg en pessoa hos horsepoint, tror der gik 4 eller 5 dage inden der kom en pakke med 1 stk pessoa. så vi kan ikke klage over leveringstiden, men det er da surt at hører der er nogle der venter såå længe på deres varer.

Kvaliteten er der ikke noget i vejen med, og så var den billig i forhold til priserne andre steder.

Lone Mikkelsen

.......

Jagten på Dollys efterkommer er sat i gang

- men hvor er den ?

0
0
Svar på denne tråd

Horsepoint
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 19:12

Har lige som dig haft voldsomt svært ved at få kontakt til dem, og de sendte også en pakke, hvor der manglede vigtige ting UDEN at meddele dette før de afsendte. Jeg var heller ikke interesseret i at modtage de enkelte ting, men man fik jo ikke valget.

Jeg skrev et par venlige mails om, de ikke kunne yde den service at meddele folk, at de ikke kunne levere de bestilte ting, men fik ikke svar.

0
0
Svar på denne tråd

ingen problemer
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 21:25
Jeg modtog mine dækkenholdere efter ca. 10 dage.
0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 21:33
Jeg bestilte en ridehjelm, den kom efter 5 dage

Sandra og Chaussette
Tilhænger af duerne <3
Danske mestre - 2005/2006
F.C.København
Part søges på amager
0
0
Svar på denne tråd

Nyt i sagen..
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 10:41

I går sendte jeg en mail til Horsepoint, hvor jeg bl.a. skrev at jeg forventede at høre fra dem - og de ringede faktisk tilbage til mig!!

Han fortalte, at det der manglede var nogle gamacher, som var udgået, men heller ikke noget med at meddele dette inden afsendelse. Han sagde også at pakken VAR sendt afsted. Hvis jeg ikke ville modtage pakken skulle jeg bare lade være med at hente den på posthuset og så maile mit konto nummer til dem. Så nu må vi bare håbe at det hele flasker sig... Men er da lidt bange for, hvornår pakken dukker op efter, nogle af jeres erfaringer...

Tak fordi i ville dele erfaringer.

Mvh Nana

0
0
Svar på denne tråd

Laaangsom levering
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 15:13

Hejsa

Jeg ventede 7 mdr på en trense - det er virkelig en skam de er så useriøse, for de har ind i mellem nogle fede ting.

Men min erfaring er at det går alt alt alt for langsomt, og underligt nok fik jeg varerne efter jeg skrev til dem, at jeg ville få min dankort betaling anulleret gennem banken.

øv øv øv til dem

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 15:23

Så tror jeg lige jeg afbestiller min ordre,for jeg vil da ikke vente så lang tid..

Bare hammerne kedligt,når jeg nu ikke kan få de bestilte ting noget andet sted..

0
0
Svar på denne tråd

Horsepoint
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 16:01

Jeg har gode erfaringer med at handle ved horsepoint..

Første gang jeg bestilte varer hjem derfra, gik der nogle dage hvor efter de ringede og forklarede at de ikke havde den jakke i den farve, som jeg havde bestilt. Hvis jeg ville ha den i blå, ku jeg få rabat.. Det gjorde jeg så..

Tror jeg har handlet ved dem tre gange og har altid fået mine vare hjem efter en lille uges tid..Så jeg kunne sagtens finde på at bestille hos dem igen..

Jeg havde ellers hørt en masse negativt om dem herinde, men jeg har nu fået en god behandling de gange jeg har handlet hos dem..

Mvh. Karina H.M

0
0
Svar på denne tråd

nvxc v xc
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 17:22
bestilte og betalte sidst i december, fik noget af pakken for en uge siden og venter stadig på 4 stk lyserøde gamacher...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bestilte
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 19:35

et dækken som var til en julegave. Jeg skrev flere mails for at høre om det nåede frem inden jul. Jeg hørte ikke en disse. Dårligt.

Hilsen Helle

Hvis du ikke vil have en prop
så prøv en Irish Cob
Helles Irish Cobber
0
0
Svar på denne tråd

begge dele
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 14:20
Jeg læste sidste vinter en tråd herinde, med folks dårlige erfaringer fra dem.
Jeg fandt nogle billige varer og besluttede at det skulle komme dem til gode, selv at afprøve dem.
Jeg ventede også LANG tid, sendte flere mails men uden svar.
Fik tilsidst 1 pakke, ikke med alt i. Noget i forkert str o.s.v.
Øvbøv.
Alligevel valgte jeg dem nogle mdr senere. Denne gang sendte jeg en mail MED min bestilling at jeg KUN ønskede at bestille hvis jeg kunne få levering indenfor en uge. Jeg sendte 2 mail og fik svar, og FIk leveringen..Så derfor: Både en Dårlig og en god oplevelse herfra

Nu har jeg så istedet valgt at købe en internetshop m rideudstyr, og har af egen erfaring lært at : 1: Jeg skal være til at få fat i pr tlf-næsten døgnet rundt og 2. Hurtig svar tid pr mail, helst inden for nogle timer.
det er hårdt, for betyder jeg skal stå ril rådighed meget- Men det gør jeg gerne.
Mvh

rideudstyrsforretning på nettet
www.happy-horse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vinterferie
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 22:00
Jeg har handlet ved horsepoint et par gange - dog ikke via nettet, men i forretningen. Jeg har ikke noget at klage over. Jeg synes de er ganske flinke derude. Men det er da sørgeligt at høre jeres dårlige erfaringer med dem. Dog vil jeg lige sige, at de har lukket i denne uge - det fremgår af deres hjemmeside. Så forståeligt nok, hvis de ikke svarer når I forsøger at få fat i dem i disse dage.
0
0
Svar på denne tråd

horsepoint..dk
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 00:58
For ca. ½ år siden handlede jeg hos horsepoint.dk

Jeg kan KUN rose dem...

Bestilte en jakke med brodering af et logo, han var endda så venlig først at sende mig kopien af logoet så jeg kunne se det færdige resultat. Derudover bestilte jeg et staldskab - stor og tung og direkte fra pruducenten i Tyskland.

Skabet er samlet, jakken er fin og de tog hverken overpris eller var langsomme til at sende - trods både brodering og skab.

Som sagt kom skabet direkte fra Tyskland, og det tog ca. 10 dage så var pakken der.

Ja jeg er kun meget tilfreds, men meget trist at høre alle de dårlige erfaringer...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Scirrocco Ashk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TEAM RC
- Vi kan, vi vil, vi gør det!

- Ejer af en broget skønling (:
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider