Produkter og leverandører
|
|
| Chetak |
| Forfatter:  |
Donia (Athos) |
| Dato:  |
28-01-2002 21:32 |
|
Er der en der ved om der er en butik der forhandler trenser (eller andet udstyr) af det her mærke??
Jeg købte en trense gennem nettet, men ved et uheld smadrede min lille pruh trensen, så den er ikke hvad den har været.
Jeg har været/er meget glad for kvaliteten, og vil derfor gerne have en til!
Hvis der er en der kender en butik som forhandler mærkerne må i meget gerne skrive.
Donia
Man siger at ingen hest er lavet af metal...Athos er helt speciel, han har et hjerte af guld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Chetak |
mona |
29-01-2002 11:47 |
|
ja nu ved jeg jo ikke hvor du bor henne af men ude i krejbjerg er der et sted som hedder Lykkentoft Foder og de forhandler Chetak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Pia |
29-01-2002 12:17 |
|
Hej.
Prøv at se på Markedspladsen nu. Der en en annonce oprettet 29.01.2002 kl. 03:30. De sælger Chetak hovedtøj.;-)
Mvh.Pia.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
mona |
30-01-2002 08:54 |
|
hvis nogle her skulle være interesseret i billigt chetak udstyr ny så kan jeg helt klart anbefale lykkentoft jeg gav 447kr for chetak hovedtøj med to næsebånd og 118kr for tøjler af samme mærke. det synes jeg er meget billigt i forhold til nogle af de andre mærker som er noget dyrere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Donia (Athos) |
30-01-2002 12:47 |
|
Hej Mona.
Hvor ligger Lykketoft??
Mvh
Donia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet