Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Læderridestøvler m/ stor skaftvidde
Forfatter: 
Dato:  23-01-2002 13:10
Hejsa,

er der nogen der ved hvordan man finder sig et par ordentlige læderridestøvler med stor vidde i skaftet (42-43 cm). Jeg har længe forsøgt at finde et par, i rigtig mange forskellige udstyrsforretninger - men desværre uden held :-( øv!
Og hvad hvis man skal have et par specialsyede - er der nogen der har en dé om hvad det koster ? og evt. kan anbeale et sted hvor de fremstiller dem.

Hører MEGET gerne fra nogen, da jeg snart er ved at opgive håbet om at finde et par der passer...

8-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Læderridestøvler m/ stor skaftvidde
Forfatter: 
Dato:  23-01-2002 14:43
De eneste jeg umiddeldbart kan finde er Petri Windsor hos et hollandsk postordre firma, se dette link:

http://www.divoza.com/shop/a.visit/3c4ebeae12c1383c273fc0a8c064071f/ChangeLanguage/en

Caro, som elsker alle heste.

"A good horse is never a bad color" titlen på en bog af Mark Rashid. (Y)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-01-2002 15:34
Da jeg skulle have syet mine støvler gav jeg 3000. i hubertushuset i ringsted, men det er godt nogle år siden...

Julie

Stald Juni

Ridning, tilridning

og håndtering af problemheste

Julie.Schwartz@ofir.dk

http://www.staldjuni.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-01-2002 15:39
Jeg måtte få mine syet specielt - med nogenlunde den skaftvidde du nævner (måske lidt mere)

Jeg kan ikke anbefale dig et sted, men vil klart advare mod Heri i den forbindelse.

Hygge

£isbeth

I am not young enough to know everything.

(Oscar Wilde)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-01-2002 17:05
Jeg har en skaftvidde på 41 (fod: 38) og måtte have mine støvler specialsyede.

Selvfølgelig passede de ikke i første omgang men blev ændret uden beregning, så nu er de helt perfekte.

Jeg har købt dem hos Tattersall, som jeg egentlig ikke er så vild med, men i dette tilfælde fik jeg en rigtig god service.

Det skal lige siges at det er en Königs Grandgester jeg har købt. Cavalloen findes vist i standard med min lægvidde, men føres ikke som lagervare.

Prisen for både Cavallo og K¨nigs er ca. 3500.

BeritH
B.I.T.C.H. = Babe In Total Control of HerselfB-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 12:28
Hej Tina!

Kan VARMT anbefale Petri!!!!

Hurtig, enkelt og god service til overkommelig pris. (gav selv ca. 1.900 max)

Knus Helle
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-01-2002 14:20
Jeg har selv et kæmpe problem med at finde riderstøvler som passer, men jeg har fundet en god, men ikke dyr løsning(i)Jeg har fået syget et par støvler der passer mig perfekt for under 2000kr og det er bare den bedste investering jeg har gjort kan jeg fortælle dig.;-D. og jeg har ikke sevl mange penge men det er da ik' galt for et par læder støvler som er perfekte for lige netop dig. spørg i den nærneste rideudstyrs butik. og de kan sikkert give dig et godt tilbud
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 11:29
Jeg har også haft Petrie støvlerne og de var ikke brede nok i skafterne til mine 41 cm. lægvidde.

BeritH
B.I.T.C.H. = Babe In Total Control of HerselfB-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2002 22:04
Jeg har selv et per Derby læderridestøvler til ca. 1800 kr. Det er ca. en str. 40 i fod og 41-42 i lægvidde.

VH. Christina J
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider