Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

hvilket dækken har din hund?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 15:24

Jeg skal til at have et dækken til min midaldrende dame af en labrador tæve.. Det skal være et godt et, der varmer, afviser vand og er lidt modstandsdygtigt.. Og dækker maven..

Har i nogle forslag til hvilket det kan vvære, og hvad har i selv på jeres hunde?

(det skal lige siges at jeg generelt ikke er meget for at have dækken på hunde, men når de har pels og hudproblemer kan man jo være tvunget til det..)

Mange hilsner fra Ujammiugaq

Bliv medlem!!

www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 15:37

Vores cocker spaniel har et Kyra K dækken, der går ind mellem forbenene og op omkring maven/siden, hvor det så spændes på ryggen.

Det er på 600 D og med fleecefor.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

Masta "Turnout XT High Neck" dækken str. 155 cm sælges!

0
0
Svar på denne tråd

chili..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 15:44

chili har et wetabetha (staves).. gav vist 250 kr for det... hun har det på da vi går mange lange ture og hun ELSKER at have det på.. logre og kommer løbende når jeg finder det frem..

det er rigtig smart fordi der er sådan en "krave" på så det ikke kan blæse ned ad ryggen..

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

West highland white terrier...

0
0
Svar på denne tråd

idjgkfs
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 15:45
Team Pip, har du et billede jeg kan se? jeg har nemli fundet et Kyra K dækken på hjemmesiden hos den lokale rideudstyrsforretning, lige i den rigtige størrelse, men jeg kan ikke se noget billede af det..

Bliv medlem!!

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 15:52

Desværre ikke på denne computer, men det er samme model som her:

Vores er grønt/sort.

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

super lækkert!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 15:57

det er da nogle død lækre dækner! jeg håber det er i samme stil, men jeg tager ud og ser på det nu..

Yiip: det ser osse ud til at være et lækkert dækken! det er nemli lige noget i den stil det skal være! men jeg håber jeg kan finde et snart! for mit stakkels hunde dyr fryser..

mange tak!!

Bliv medlem!!

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 15:59
Det er super lækre dækkener :)

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Så fryser hundi ikke mere..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 16:52

Team Pip: Der var jeg rigtig heldig! Jeg kom der ud, og det eneste dækken i str 55 var sådan et Kyra K dækken du har.. osse i sort/grøn, det kostede 300, og sad bare rigtig godt! Hun er bare så fin med det dækken!

De behøver jo ikke koste en formue bare fordi det er mærkevare vel.. hehe., alle de andre jeg har set på har kostet over 600 kr..

Mange tak for hjælpen til at finde det rigtige dækken!

Bliv medlem!!

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 20:09

Det var da så lidt :)

Vi er også rigtig glade for vores - det bedste er, at det også er hurtigt om at tørre, ca. 30 min foran brændeovnen og det er klar til endnu en tur ud i regnen.

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

iihh hvor lækkert!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 20:43

Det er da dejligt! for Ujammi´s legekammerarters forældre siger at det bliver regn i morgen når vi skal ud og gå tur.. Så kan hun jo være dejlig tør og varm til vi når tilbage, og så komme ud og være lige så tør og varm når hun skal ud igen!

Hun skal lige vende sig til det, og går lidt og ryster sig når hun lige finder et sekund til at gøre det, men det går jo snart over, når hun finder ud af at det er okay at have det på..

Bliv medlem!!

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 09:23
Jasper har et super lækkert dækken der både er vand-vindtæt og åndbart. Det ligner lidt det dækken som Yiip har, men det går mere ned ved bagbenene.
0
0
Svar på denne tråd

billeder af skønheden
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 17:37

Her kommer lige et par billeder af skønheden og hendes fine nye Kyra K dækken!!

Der er 1 dårlig ting ved dækkenet er at benstropperne sad syet fast så højt oppe ved halen, at de generede hende bag i, når hun skulle tisse og besørge.. så dem klippede jeg 10 cm af og syede dem fast længere nede, så de nu sidder længere nede af benet..

Bliv medlem!!

0
0
Svar på denne tråd

hunter dækken er godt
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 19:49

hej det er godt nok fed. så problemet er er løst, men til andre med samme problem.

det er nok heller ikke alle der kan få fat i et kyra K,

jeg vil lige sige at jeg arbejder i dyrehandel.

HUNTER

Hunter er et rigtig godt mærke inden for hundartikler, det bliver brugt af jager og er derfor super stærk.

det er lidt dyrt men du får også meget for pengene - dette gælder både liner og halsbånd også.

store hunde kan det være en fordel at at købe et pony dækken - da de holder bedre - shires har dem blandt andet.

det var lige det jeg vil sige.

hilsen karina christensen

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 20:34

Iiih, hvor er hun fin :D

Karina: Ja, Hunter er rigtig lækkert! Vi har selv line og halsbånd i den "klassiske" orange jægerfarve.

Ved du, om det kan tåle at gå i vaskemaskinen?

Mht. pony/føldækkener til store hunde: Jeg kender en, der købte et hundedækken til sit føl, da det lå bedre end et føldækken :P

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider