Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

(Genop) træning af unghest -hvor?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 13:10

Jeg har en dejlig unghest, som har stået stille over et år pga. en skade. (Hun bliver 6 til sommer). Nu må vi endelig begynde at genoptræne. Men efter et år kun på fold, er hun blevet en lidt stor mundfuld for mig rent ridemæssigt.. Derfor har jeg brug for professionel hjælp til hendes videre uddannelse.

Jeg vil gerne give hende de bedste betingelser for at komme i gang igen. Kan I anbefale mig et sted i nærheden af Næstved? (Jeg har bil, men vil gerne kunne besøge hende, når jeg lyster, så jag kan følge hendes udvikling og ve og vel).

Det skal være et professionelt sted, som jeg trygt kan overlade hendes videre uddannelse til.

Jeg har overvejet Gunnarsholm i Rønnede, men kender intet til dem, har kun kigget på deres hjemeside.. Kender I stedet? Måske et andet sted?

Kristina & Mademoiselle

Brugt OS dressursadel, sort, 17" sælges.

Ny Kentaur dressursadel, 17,5" sælges.

Billeder kan mailes...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 13:14

Ja, jeg kender Gunnarsholm, og vil da også anbefale berider Anne Ullegaard, som har heste i ridning på stedet. Det er også andre beridere på stedet (se deres hjemmeside). Anne har haft min ene hest i tilridning, og desuden får jeg fået undervisning af hende gennem de sidste 2 år. Hun er behagelig, dygtig, til at stole på og seriøs - så de bedste anbefalinger herfra til hende !

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at sende mig en besked.

Held og lykke ...

Vh.

Jeanette

Hvis du vil se regnbuen,

er du nødt til at kunne klare, at det regner !!

----------------------...----------

Kig ind på min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/a...en/4816421

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider