endnu et vel overstået kursus med susan kjærgard, vi har i denne weekend haft besøg af susan i stenløse og igen har det været en kæmpe succes..
jeg har nu redet med 3 gange men har efter hånden kendt susan i mange år og jeg nyder at ride hos hende det er en fornøjelse og meget lærerit, dejligt at have noget at arbejde vidre med indtil næste gang og så bare se at træningen bære frugt...
jeg har redet i mange år og har været aktiv spring rytter men her efter 3½ års ride pause, hvor jeg bla er blevet mor er jeg blevet noget af en kylling.
Det er så dejligt at kunne ride hos susan og hun bare støtter, bakker op, hjælper mig til at få troen tilbage igen og dejligt at man ved at hun blier ved med af forklarer sig indtil hun er helt sikker på at man har forstået hvor hun vil hen...
og tro mig hendes teori den virker ang. det at kun give et signal af gangen, når man har fanget det så er det en helt fornøjelse at ride...
og vi kan se at det virker på de andre heste også og jeg er sikker på at alle de andre kusister vil give mig ret..
Det fede er også at susan underviser på sådan en dejlig rolig måde ingen stress og er der en rytter/hest der ikke helt lige er med, ja så koncentrere hun sig om dem indtil at de ting er på plads, alle får redet...
vi har jo alle vær vores at arbejde med, nogen har mere end andre og det er der tid og plads til..
jeg har endnu ikke oplevet susan kigge på klokken hun fordyber sig så meget i sit arbejde at tiden ikke er vigtig...
så jer der ude der overvejer at ride hos susan prøv det det kan virkelig varmt anbefales hun er super dygtig og hun underviser alle på alle nivuere...
så hold øje med hvornår det næste kursus er det står i MiniCB sinatur...
til Susan tusind tak for endnu en fantastisk weekend hvor jeg har lære en stor del. vi håber ikke der går for længe inden du kommer igen smil og stort knus fra
Colormix og nam