Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Trailer-junglen! Hjælp!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 11:03

Suk, sikken en jungle!!!

Jeg har mere eller mindre besluttet mig for endelig at købe en trailer - er træt af at låne gamle og faldefærdige trailere, bruge hele dage på at hente og aflevere den osv.. Nu skal det være slut!!!

Mut budget er så helt i bunden af ny-priserne - min kæreste får føl på tværs hvis jeg nærmer mig de 40.000kr og jeg har selv lidt en magisk grænse på 30.000kr.. Er der nogen der har gode råd og vejledning i den ende af prisskalaen??? Det skal så lige siges at jeg ikke går ind for at betale den pris der står på skiltet - jeg er så naiv og tro at alle kan slå lidt af prisen..

Der er jo ikk frygtlig stort udvalg i den ende - har egenlig kun kig på Henra Buffalo (evt de Luxe modellen) og Brenderup Equiliner eller Horseliner.. Det skal være en 2-hestes og helst ikke over en totalvægt på 1500kg.

Erfaring, råd og vejledning modtages gerne, da det er første gang jeg skal på jagt efter sådan en sag og vil helst gerne undgå at skulle lære ting på den hårde måde!!!

Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Søg herinde
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 11:12
der er ofte en masse trailer tråde, og der gives stort set altid de samme svar, så søger du enten på Brenderup, Henra eller blot ordet trailer, så vil du finde en masse

Sasser
The Queen of Candyfloss
0
0
Svar på denne tråd

køb en brugt
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 12:46

hvis din max pris er 30K vile jeg helere have en god brugt trailer end end fabriksny.

Dem der koster 30K fra nye af (incl moms) er i mine øjne ikek nogen der holder til det store brug.. de er ikke "kram"

Så alt efter hvor tit du skal køre osv, vile jeg hellere have en brugt kvalitetstrailer på 3-5 år. de holder også prisen hvis du efter kort tid skal sælge igen

Karina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 14:43

Jeg har en Brenderup Royal, som jeg er meget glad for. Men den er noget dyere i ny, da den har sadelrum.

Så skal du over i Equilineren.. Den er billigere..

Hvad med at kontakte Emmerske biler i Tønder? Der kan du hente en trailer over grænsen til tysk moms.. Og det er noget billigere end i DK.

Prisen ligger lige omkring de 30, og så er traileren NY

Mette Timmermann Kock

Elbækgaard

Dansk Varmblod er det bedste :-)

Venter føl april 2007!

0
0
Svar på denne tråd

Henra heste trailer!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:11

Jeg ved at man kan få en helt ny Henra heste trailer for 23996,- ex. moms tjek markedspladsen der har de annonce på.

Jeg har selv en Henra trailer og meget glad for den:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider