Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

nogen med hobby campingvogn
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 19:33

Ja, vi står så overfor, at skal skifte vores dejlige campingvogn ud, da vi må indse, at vi har brug for mere plads omkring køkkenet, har ellers en pæn stor vogn fra 2003, men der er siddegruppe overfor køkkenet, køjer bag i, og dobbeltseng foran. Og så er den kun 230 cm bred. Og da vi jo har 3 børn, er pladsen blevet for trang, trods et stort fortelt.

Nå til sagen, Vi har kig på en Hobby Prestige 720 UKFe fra 2005, skulle der være nogen her inde som har sådan en vogn? Hvad er jeres erfaring med dens indretning og børn, både positive og negative... Da det er mange penge (syntes vi da ) vi skal af med, er det vigtigt for os at det er den helt rigtige, derfor høre vi gerne andres erfaringer.

Anja

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 21:27

jeg kender ikke til lige den model - men vi købte selv en hobby prestige 610 i 2005 og valget faldt på denne fordi den netop har rigtig meget gulvplads da vi selv har 3 små børn og den mindste kravlede på det tidspunkt

vi er rigtig glade for vores selvom det er en model fra 95´.. der er stor rundsiddegruppe i den ene ende køkken i midten med en lille siddegruppe, overfor køkkenet, som kan slåes ned til en enkelt seng, og en masse gulvplads til at ungerne kan lege og jeg samtidig kan lave mad.. efter køkkenet er det badeværelse og sidst soveafdeling med stor dobbeltseng med skabe og dør som kan lukke af til resten af vognen. vores er 250 i bredden og det er bare rigtig lækkert - det giver altså lige det sidste ?

Venlig Hilsen

Tine

god begynder pony købes !

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

Hobbyklubben
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 22:02

Jeg kender intet til Hobby campingvogn, men se her :

www.hobbyklubben.dk

Får du ikke svar på forummet, så pröv at skrive til formanden. Selvom om han bor i Sverige så er han päredansk. Flink fyr selvom han ikke ser sådan ud på billedet

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 10:50

Hej..

Tak for jeres svar.

Trine: Jeg er ikk i tvivl om at de sidste 20 cm i bredden giver meget, den siddegruppe vi har overfor køkkenet nu, fylder for meget, der kan sidde 2 voksne ved siden af hinanden, vil tro den er 1,20 m bred, og det tager for meget plads ved køkkenet, hvis en ska forbi, må man rykke helt væk fra køkken pladsen Og det er vi nu blevet træt af, så nu skulle det være, med en større vogn.. og da den ska stå fast i høj sæsonen gør det ikke så meget at den er så stor, vi skal kun på tur i DK med den et par gange om året, ellers ville vi osse have valgt en mindre model. Da den ska trækkes af vores 4 wd ska vi jo køre i 2 biler når vi ska på camping .. Men det er ok, hvis den lever op til vores forventninger..

Jeg har osse været inde og snuse lidt på hobbyklubben, fin side ellers.

Anja

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider