Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anderup Rideskole (Odense)...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 17:03

Hejsa

Jeg har nu besluttet at starte på rideskole igen... For at få grundridningen, eller hvad vi nu skal kalde det, på plads igen.

Derfor skal jeg have en prøvetime på Anderup Rideskole på tirsdag - og jeg glæder mig til at få hest mellem fingrene igen! Men er der nogen af jer der kender til deres "elev-heste-materiale" (hvor mange heste og ponyer, hvor store er hestene osv.)???

Og ellers gerne andre erfaringer mm. fra jer som kender til stedet

Mvh. Ditte

Husk at smile til verden...
så bliver det hele meget nemmere og du bliver kønnere at kigge på.
0
0
Svar på denne tråd

Er der slet ingen...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 22:05

der kender til Anderup Rideskole og som har lyst til at fortælle lidt om det???

Mvh. Ditte

0
0
Svar på denne tråd

Anderup rideklub
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 21:10

Hej Ditte

Jeg stod på Anderup for ca. 1½ år siden. Dengang var der primært ponyer, men mon ikke at de har fået nogen større siden? De arbejde i hvert fald på det da jeg flyttede Elevhestene bliver passet godt. De er på fold hver morgen og ser fine ud (måske lidt trivelige ) Stod der kun 1 år, så jeg kender ikke hestenes personlighed så godt, men synes generelt at det var helt ok heste. Håber at du bliver glad for stedet.

Line & Magoo

(Magoo - nu som klik-hest!)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har hest på Anderup
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 10:00

Hej Ditte,

På Anderup er der kommet flere heste på omkring 155 cm.

Ridesporten trives rigtig godt for tiden - og det kan vi også se på Anderup, hvor der hele tiden kommet nye til og også end del voksne.

Det er også hyggeligt for os voksne pensionærer. Børnene er søde, men det er også rart med nye voksne ridekammerater :-)

Jeg håber, at du får en god ridetur og velkommen til "Andeby", som klubben hedder blandt klubmedlemmerne.

Hilsen

Anna

0
0
Svar på denne tråd

Anderup
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 19:24
Anderup r en fin klub har redet der meget ind til jeg skiftet til lindved-højby...du får den bedste undervisning der helt klart..dygtigt berider og folk har styr på deres ting omkring hestene og stalden... elev hesten har jeg kun kendskab til dem af de gamle der står der endnu så som tarco,yellow boy og olivor...

og lad mig knytte en kommentar da jeg red der hed det altså bare mellem medlemmer AND.

men god fornøjelse med rideundervisningen på AND
0
0
Svar på denne tråd

Så er jeg ...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 20:26

atter hjemme (eller rettere sagt, har jeg vel været hjemme i nogle timer)... Og ja, jeg tager afsted til Anderup igen næste tirsdag - der må jeg da være nogenlunde ok i musker osv. igen

Folk var super søde derude, hesten var sød og underviseren (beridereleven) virkede ok... Så jeg sagde "ja tak" til at fortsætte.

Men hvor kunne jeg godt mærke at jeg da godt nok lige skal igang igen... muskler og alt andet på mig er jo lige så stift som bare p*kker. Så jeg får nok en rigtig "behagelig" dag på arbejdet i morgen Men sådan er det jo... det er jo bare et spørgsmål om at komme i gang igen, så hjælper det forhåbentlig.

Mvh. Ditte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider