Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Digital Kamera
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 12:48

Hejsa,

Jeg står i den lykkelige situation, at jeg skal have nyt digital kamera f.o.m februar md. Så har jeg snublet over denne her Sony som jeg virkelig er faldet for :

Sony Spejlreflekskamera
SONY DSLR-A100K

De nye α100 digitale spejlreflekskameraer (d-slr) fra Sony. Med 10 megapixel Super SteadyShot indbygget i kameraet for at bekæmpe billedsløring og et avanceret antistøv beskyttelsessystem til CCD'en, er du sikker på at få et klart og knivskarpt billede hver gang. Kit-udgave med enkelt objektiv.

Ny Bionz billedbehandler
Super SteadyShot - kameraet er effektivt, uanset hvilket objekt der er monteret
2.5" 230.000 pixel LCD-skærm
APS-C størrelse primærfarve CCD
α-mount fra Sony er kompatibel med mere end 20 objektiver fra Sony og Carl Zeiss® såvel som objektiver med A-type bajonet-montering fra KonicaMinolta
Antistøvsystem
D-Serie optimeringsfunktion til automatisk billed- og kontrastforbedring
10.2 effektive megapixel
Stamina med det medfølgende batteri: 750

...

Er dette kamera så noget værd?! Jeg må jo indrømme, at jeg har stået og savlet en smule over det, inde i Merlin, sidst jeg var derinde. Dog er det ikke derfra vi køber den.

Hvad siger I, der ved noget om det?!

STALD P¤A¤P

Pliszka ¤ Alija ¤ Pontus

Medlem af MMD
(Minimule-Danmark)

0
0
Svar på denne tråd

Sony opkøbte
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 20:10
Sony opkøbte jo Konica-Minolta for nogen tid siden, så du kan bl.a. benytte deres gamle objektiver til det.

Personligt ville jeg ikke vælge Sony, men hælder mere til Canon eller Nikon, men det er som regel en smagssag. Jeg synes ikke at kunne huske nogle herinde, som har netop det Sony der.

Men du kan jo finde reviews på www.dpreview.com.
0
0
Svar på denne tråd

Hej Jan...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2007 16:04

Tusind tak for det link.. det kunne jeg virkelig bruge til noget! :D

Jeg sad godt nok og havde lidt blandede følelser, ved at se de billeder det kamera har taget.. mange af dem minder meget om det, mit gamle sony cybershot eller nuværende samsung kan klare.. Men der var også nogle rigtige pletskud imellem, og det handler jo bare om øvelse... Såeh.. jeg tror jeg skal snuppe det.. ! :)

Kameraet har også fået karaktærer mellem 8.0 - 9.0 inde og er Higly Recomended..!! :)

Igen, tusind tak for linket, det er hermed gemt! :D

STALD P¤A¤P

Pliszka ¤ Alija ¤ Pontus

Medlem af MMD
(Minimule-Danmark)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider