Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anky dækken, nogle erfarringer?
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 09:31

Hej...

Jeg ville høre om nogle havde erfarringer gode/dårlige med Anky dækkener, da jeg ikke selv rigtig kender til mærket i dækkener.

M.V.H Mette R
"At fuldføre er at vinde"
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes det er godt
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 09:57

Det ligger godt på de fleste heste. Er yderst vandtæt og åndbart. Men det skal det jo også være til prisen.

Har solgt en del af dem, og har ikke fået nogen reklamationer eller dårlige erfaringer endnu.

Synes det er et flot dækken også.

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.

0
0
Svar på denne tråd

Anky stalddækken...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 21:44

Heej!!

Jeg har i denne vinter købt et Anky stalddækken med 400 gram.. Det er et virkelig super dækken, som jeg er rigtig glad for :-) Og så er det nogle herre fede farver de laves i.. Jeg gav selv 500 kr. for dækkenet, jeg købte det her på hn.. Og der havde det kun lige ligget på deres pony! Det koster 1000 kr. for nyt..

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 02:12
Jeg købte også et Anky dækken for nogle år siden men jeg kunne slet ikke enes med gjordsystemet som jeg synes er noget rigtigt l*** så det fik den ære at følge med en salgshest. Jeg er absolut til Rambo - Rhino som jeg til enhver tid vil anbefale.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

ssjskal
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 20:00

Hej!

Der hvor jeg rider, er mange privatryttere helt solgte, hvad angår Anky. Jeg har kun hørt godt om det mærke hos os. Og har selv kigget på et, var helt solgt da jeg tog fat i det og mærkede hvor dejligt det var.

Så udfra hvad jeg har hørt fra anky ejere, så vil jeg anbefale det :)

Hilsen Amalie

0
0
Svar på denne tråd

ajkhajlkhasjlk
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 20:35

Lidt reklame ;)For en second hand horseshop lidt uden for Odense.

Troelsegaardens second hand horseshop har et anky dækken i brun - det har ligger på et hest 2 gange (sælger brød sig ikke om farven til hesten eller noget i den stil.)

Det er sindsygt lækkert og der er nogle vildt fede detaljer - hvis min gik med dækken havde jeg købt det ;)

Her er et link:

www.troelsegaarden.dk/

Så kan I jo tage ud og se det hvis nogen bor i nærheden af Odense..

Der er pt. udsalg blandt andet på det dækken - 10-20% nedsat.. Eller pres lidt til prisen ;) Hun er til at handle med!

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Selv uden rytter vil en hest

altid være en hest.

Men en rytter uden en hest,

vil altid kun være et menneske.

Stanislaw Jerzy Lec

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider