Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilket kamera ?!
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 21:34
Nu har jeg længe kigget på et nyt kamera, da jeg gerne vil gøre noget mere ud af mine billeder.
Jeg er kommet frem til to forskellige, men nu ved jeg ikk hvilket jeg skal vælge ?!

Det ene er en: Canon 350D
og den anden er: Nikon 50D

Hvilket er bedst hvis det skal blive brugt til mørke steder med bevægelser. Eksempel er fx til en flyvende fugl i en solnedgang...?

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, da jeg må rende rundt med et lille bitte familie digital kamera - Canon Ixus50(du ved, en af de der tynde små sølvting )

Håber i kan hjælpe mig ! I kan jo også komme med forslag, bare de ikke overstiger en prisgrænse på 7.000 kr.

Hilsen Julie

p.s. mine billeder kan ses på pillen.deviantart.com/gallery/
Ikke at jeg er prof eller noget (ren fritids billeder) men jeg sys da selv jeg har nogle heldige skud. Flere billeder vil blive lagt ind, skal bare li tage mig sammen til at rykke dem fra den anden computer.
0
0
Svar på denne tråd

De er lige
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 11:18

De er lige gode - den dybeste forskel på dem ligger i nogle forskellige features. Om du kan tage billeder "mørke steder med bevægelser" kommer helt an på hvad du sætter foran af objektiver.

Et godt forslag kunne være at læse nogle anmeldelser af begge kameraer, så du får en fornemmelse af hvad de hver især kan.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider