Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

erfaringer med Kokspang eller Gredstedbr
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 18:01

Da jeg er ved at finde ud af hvilken sadelmager jeg skal betro omstopningen af sadlerne til mine dejlige hyppere ville jeg høre om nogen herinde var bekendt med henholdsvis kokspang sadelmagri og Grestedbro rideudstyr (Jytte Jensen) Har snakket med Brodie og Kit Hansen, den første kom ikke ud og den anden mente at det ville blive for kostbart at køre til Sønderjylland.

Håber at høre fra alle jer kloge hoveder

Knabstrupperhingsteføl til salg
0
0
Svar på denne tråd

kokspang
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:58
Har brugt ham, synes han er dygtig. Desuden er han rigtig god til at forklare hvad han laver og hvorfor!
0
0
Svar på denne tråd

tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 18:37

der er mange - og meget delte - meninger om disse to sadelmagere.

jeg har personligt aldig haft brug for andet end nye gjordstropper, så jeg har ingen personlige erfaringer med deres omstopninger og sadeltilpasninger, men jeg har hørt en masse fra andre og set dem begge rådgive - jeg ville vælge jytte i gredstedbro, hvis valgte stod mellem de to.

Super springsadel sælges !!!

Pfiff Lovell - kun brugt 5 gange - som ny !!

Se masser billeder på præsentaion.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 21:27

Jeg har brugt begge gange. Jeg kunne ikke drømme om at sende min sadle til kokspang igen, tilgengæld var jeg rigtig glad for det hun lavede i gredstebro - hun var ude og se og måle og så videre, og havde den så med tibage til omstopning, og den passede perfekt i første forsøg... dejligt.

Så jeg kan kun anbefale hende i gredstebro.

Hilsen Nina

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 20:08
Mit problem er som mange sønderjyder sikkert allerede har konstateret at sønderjylland er lidt af en U-land hvad sadelmageri angår. At få en sadelmager herned vil næsten koste mere end selve omstopningen, mens de to nævnte ligger i en rimelig afstand, men andre forslag modtages meget gerne.

Knabstrupperhingsteføl til salg
0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 22:44

Har du ikke mulighed for at samle en flok og så få en sadlemager ned til jer samlet, så kan man ofte få noget rabat...

Jeg ved ham i kokspang gør det med at tage ud til flere samtidig (men jeg ville som sagt ikke bruge ham igen), men mon ikke andre også gør det...

Hilsen Nina

0
0
Svar på denne tråd

det gør
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 09:32
gredstedbro også ...altså kører ud

Super springsadel sælges !!!

Pfiff Lovell - kun brugt 5 gange - som ny !!

Se masser billeder på præsentaion.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 11:25

Kender en som sendte en sadel til omstopning ved gredstedbro rideudstyr, og fik den forkerte sadel med hjem, godt nok samme model, men den sadel hun fik med hjem var i meget dårligere stand. Hendes datter måtte sige til hende at hun altså altid havde passet godt på den sadel, og at den aldrig havde været i så dårlig stand. Og efter en masse bøvl fik hun da også den rigtige sadel tilbage men alligevel..

Men jeg tror du eventuelt skal gøre dig den tjeneste at ringe til Duus, han ved lige præcis hvad han laver, og han giver god service.

Har endnu aldrig hørt noget dårligt om ham, han er nok ikke perfekt, men jeg vil tro at han er bedre end de 2 du nævner..

Nu Med Plethest!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider