Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvor kan jeg klage? Må jeg få den lavet
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 16:54

Godaften.

Vi er ved at være meget fustrede. Rigtig meget endda. Og nu håber vi at der er nogen der kan hjælpe os med at opklare hvad vi har af muligheder.

Sagen kort:

Den 31 juni 2006 køber vi en helt ny bil. Glæden er stor, men der løber hele tiden småskavanke til. Bla bliver begynder bilen i august at trække til højre. Nogle vil nok sige at vi har været i en kantsten, men kan fortælle at vi ikke holde rsteder hvor der er kantstene.

Forhandleren lader den også spore undergarantien, og alt skulle være fryd og gammen.

Nu er problemet bare at for lidt over en måned sige begyndte den igen. Helt det samme problem.

Vi skifter så dæk på den, da der alligevel skulle vinterdæk på. Dette ændre ikke noget ved det faktum at bilen stadig trækker meget til højre. Vi for alligevel dækkene tjekket, får skiftet 2 dårlige ud, og byttet rundt på et par dæk. Alligevel ingen ændring. Ikke andet end at den trækker mere og mere til højre.

Til sidste vælger vi selv at spore bilen (for egen regning), uden resultat. Vi kører så bilen ned til forhandleren, der lover at kigge på det at bilen trækker til højre samt at den ikke vil falde i omdrejninger, når man kobler ud.

Vi har lige fået bilen tilbage... de har sporet den. Uden at finde noget. Og andet har de ikke gjort. Den trækker stadig til højre. Omdrejningerne falder stadig ikke når vi kobler ud.

Chefen sagde til os at vi bare skulle køre med det. Men det er møg irreterende.

Kan det virkelig passe at de kan få en bil ind, og lave ingenting, og så forvente at vi gøre ingenting?

Det skal måske nævnes at Brain er uddannet mekaniker. Desværre har han ikke selv muligehed for at kigge på bilen, da vi ikke har noget sted at stå med den.

Kan vi på nogen måde få hjælp til det her? Forhandleren er jo åbenbart ikke interesseret i at lave den? Kan jeg på nogen måde få den lavet andet sted, men stadig med garanti? Skal jeg ringe til Hyundai Danmark og klage over deres forhandler? Eller er der andet sted jeg kan få hjælp?

HJÆLP MIG!!! Det er møg irreterende at have en bil der er ½ år gammel, men som ikke fungere optimalt.

Mvh

Trine, Frosti og Mr. Milan

"En pony er et barns drøm.

En hest er den voksnes eventyr"

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 17:31

Er i FDM medlemmer? For så kan I få den chekket på et af deres værksteder.

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

Det tror jeg ikke.
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 17:32

Nej det tror jeg ikke vi er. Vi betaler i hvert fald ikke for noget ved FDM.

Men tak for forslaget.

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 17:34

Og jeg har desværre ikke 900,- til at få den tjekket ved FDM. OG det er kun hvis de kan holde sig indenfor en time.

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 17:45
Så ville jeg fluks ringe til hovedkontoret og klage over den dårlige service som du selv foreslår!

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 18:02

I morgen køre jeg i første omgang en LANG tur i bilen. Og hvis omdrejningerne stadig er det samme, og den stadig trækker. Så så kører jeg fa**me ned og baker hårdt i bordet hos Als Mortor først. Og vil de stadig ikke... ja så får hovedkontoret et ring fra mig.

Andet kan jeg vist ikke gøre.

Mener at have hørt at der er en "forening" eller noget der tager sig af sådan sager. Altså som står bag bilkøbere... Men det er nok ikke blevet til noget.

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider