Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefal en dressurgamache
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 19:33

Jeg har længe gået og spekuleret over for/imod brugen af dressurgamacher, og er kommet frem til, at det ikke er en så tosset idé...


Min viden om disse er næsten lig nul, så jeg vil gerne have nogle anbefalinger om nogle gode gamacher, der giver en god og solid støtte, samtidig med at de beskytter. De skal bruges til dressurtræning i sandkassen, samt til tur på vej og mark.


Jeg har overvejet noget gamacher i Kevlar fra Hooks, men synes de ser lidt grove og ufleksible ud. Har også kigget på nogle Professional Choice - de ser godt nok lækre ud, men prisen er også derefter...


Jeg regner kun med at invistere i et par til forbene - til bagbenene er det da ligegyldigt - ikk?! Det skulle så bare være for syns skyld, eller hvordan?!


På forhånd tak for hjælpen, Lisbeth


0
0
Svar på denne tråd
 
 Eskadrons
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 19:38

trænings gamache bruger jeg, både forben og bagben. Prisen er ikke så tosset, de kan vaskes i vaskemaskinen, er nemme at putte på og bliver siddende.


Bagbenene kan støde sammen ligeså vel som forbenene, derfor kan jeg ikke se, at det kun er for syns skyld på bagbenene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Professional Choise
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 20:45

Jeg har Professional Choice gamacher til min hyp - og det køb har jeg bestemt ikke fortrudt! Jeg synes at pengene er givet godt ud (selvom jeg også synes de er dyre!).


Jeg er enig med Sasser i, at det ikke er ligemeget med bagbenene, men det kommer selvfølgelig an på den enkelte hest, hvordan den går på benene osv.



Mine Professional Choice gamacher kommer forresten også i vaskemaskinen uden problemer. De har været vasket flere gange og ser ud som nye efter vask



Mvh Vicky


Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever...
Michael Strunge


Takket være biblen
har vi lært at
stille spørgsmålene,
men svarene findes

i Peter Plys
0
0
Svar på denne tråd
 
 Veredus...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 22:35

Jeg kan klart anbefale gamascher af mærket veredus og modellen piaff.

De tager ikke kun mod stød, dette gør professional choice iøvrigt heller ikke, de støtter op om senerne, så det skulle være lettere at undgå overanstrengte sener, her er det jo så netop optimalt på bagbenene, da hesten i dressuren går ind og bærer meget vægt på bagbenene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 13:09

Jeg vil vente til Januar-udsalget og håbe på, at et par Eskadron eller Prof. choise bliver lidt billigere


LIsbeth


Cocker spaniel tæve købes

April 2007

Helfarvet med hvide aftegn

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:16
for nyligt købt PC Elite gamacherne og dem er jeg meget tilfredse med pga den gode støtte. De er billige hos AThorse.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 19:56
jeg bruger professional choice og dem er jeg glade for. min bruger det kun på bagbenene, da hun "skaber" bagbenene sammen.



.:*~¨ Louisa & Nuggi ¨~*:.


<33 Nu med den dejlige pinto Nuggi<33


En pinto kan godt være ensfarvet:-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruge
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 10:19

Proffesional choise elite fit, de sidder super godt og har en super pasform.


Derudover har jeg lige købt en ny model eskadron er kommet med, som hedder all around boots, og de er over alt forventning. De minder i facon om deres traditiolnelle spring gamache, men så er den lige "twistet" til dressursiden. Den kan ses på Horze.dk, de er virkelig pengene værd. Og så er de super nemme at sætte på og at holde rene.




Medlem af DÅHM.... Jeg rider stævner, og jeg kan lide det...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cheval Noir
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:10

Jeg bruger dressurgamacher fra Cheval Noir og er super glad for dem. De sidder perfekt på min hest og kan smides lige i vaskemaskinen, når de trænger.

Jeg har købt mine på tilbud på krikken.dk og jeg har lige set at de stadig er på tilbud.




Hilsen Louise & Odessa.

Hjemmeside om Odessa - tryk her!


Flotte Equipage og Hippologisk sælges, læs mere på min hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider