Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Billige/gode bokse
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 10:45

hej

Vi skal i det nye år til at lave ridehus med stald i den ene ende og jeg er defor ved at undersøge markedet for leverandøre af bokse, vi regner med at mure imellem boksen så det er kun fronter, de skal være med skydedøre og hele fronten skal kunne åbnes når der skal muges ud.

Er der nogen som du/i kan anbefale ??

Glædelig jul og godt nytår... DV er sagen

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 17:40

tager til "Hest og Ryttermesse" i Herning i feb-marts måned vil du kunne se rigtig mange bokse og tale med de folk der laver/sælger dem, for her kan man finde et bredt udvalg af både danske og udenlandske fabrikater.

Jeg syntes det er svært at anbefale en boksfabrikant frem for andre, for det er jo med bokse som med så meget andet. Kvalitet, design og pris hænger ofte sammen.

Jette

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 21:39
skal vi til herning det ligger kun 30 min. kørsel fra hvor vi bor, men til den tid skulle vi gerne være i gang med at bygge, så det var mest om der var nogen som havde personlig erfaring med et bestemt firma.

0
0
Svar på denne tråd

forskelige modeller
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 07:21

fronter er jo ikke bare fronter. Hverken mht pris elelr materileller eller udformning.

Så du skal fortælle mere specifikt hvad du er til af fronter.

(materialer, tremmer etc)

HD boksen er super, han laver de modeller du ønsker. Fremtiden er super, Rationel lige så.

Og huks de fleste firmaer har ventetid fra du afgiver ordren til du modtager er der ofte et 4-10 ugers ventetid.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt..
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 10:31

der er forskelligt hvad vi skal bruge. Jeg vil gerne have lodrette tremmer i de store løsdriftbokse og boksene til ridehestene skal være halv plank og halv tremme, skydelåger med oplukkelig luge og så skal alle fronter kunne åbnes helt op da vi muger med minilæsser.

Jeg har været inde på de sider du nævner, det jeg ønskede var en med personlig erfaring med en bestemt leverandør.. Hvilken af ovennævnte har du bokse fra ?

0
0
Svar på denne tråd

Danesmeden
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 16:20
JEg har hørt meget godt om Danesmeden, han er fra Mors. Men jeg har ikke selv erfaringer med ham.

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider