Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 16:09
Hey alle..
Jeg har lige et par spørgsmål omkring forsikring af heste
og vil gerne høre hvad i siger..

- Hvilket selvskab er din hest forsikret i ?
- Hvilken forsikringstype har du din hest forsikret i ?
- Hvor meget betaler du ca. om året?
- Er de flinke og behandler de deres kunder ordenligt?
- Er der noget som, du syntes man skal være opmærksom på når man forsikrer sin hest?

Glædelig jul til jer alle..

Stine..

Kig forbi og gerne en lille kommentar.

www.hestegalleri.dk/ht...serID=7674

0
0
Svar på denne tråd

Den ene
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 22:04

er forsikret i Alm brand.

Han er forsikret mod det hele. altså uanvendelighed, død, sygeforsikring osv. Han koster ca. 7.000 om året i forsikring

Vi har ingen problemer haft...

Så har jeg en i "hesteforsikringen" en ny opstartet forsikring jeg helt sikkert vil bruge frem over... jeg gider bare ikke flytte ham i alm. brand.

Han er forsikret mod ALT

Han koster 15.000 om året i forsikring

Hvis du vil ha sygeforsikring på.. hvilket jeg har.. og nydt godt af hos den første i alm. brand. så skal du vælge en med lav selvrisiko og høj % dækning

Ham jeg har i "Hesteforsikringen" (Attlantiz) står der da jeg startede med at ville have ham i Alm Brand. Problemet var dog at de kun vil dække op til 80.000 (eller os var det 60.000) i uanvendelighed..uanset hvad det vil jeg slet ik vil være med til... det er alt for lidt når det ik engang er halvdelen af hestens værdi... så det turde jeg ikke... samt de var alt for lang tid om at sige god for den.

Hesten var ren i røntgen og klinisk iorden.. ingen anmærkninger.. vi stod hos dyrlægen.. faxede den ind.. snakkede i tlf med dem osv.. det var ikk nok.. de ville lige dobbelttjekke fordi det var så dyr en hest og bla bla.. så nej.. det blev i Hesteforsikringen... som jeg kun har ros til.. god og hurtig service og ikke begrænsning på uanvendelighed

Jeg har også haft i Kongeriget Danmark... intet problem der.. men jeg solgte hesten og derfor er jeg ikke kunde der mere

Held og lykke med det og glædelig jul

Tina og dressurdyret Attlantiz Firfod

0
0
Svar på denne tråd

Tryg...
Forfatter: 
Dato:  24-12-2006 00:50
kan ikke lige huske hvad det koster... men kan klart anbefale dem :)

Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider