Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  13-12-2001 12:31
Hej!?
Jeg ønsker mig læderridestøvler i julegave, men hvad størrelse skal jeg bruge?
Jeg rider nu med almindelige kunslæderridestøvler, der bruger jeg str. 40, bred. Jeg har en rimelig bred ankel, men den er ikke tyk. Hvad koster sådan et par. Er der nogle mærker der er bedre en andre??
Håber i kan rede min jul..
Maria
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  13-12-2001 12:58
Jeg bruger Petrie læderridestøvle for den passer godt på mig. Men jeg får dem specialsydet fordi jeg har ret lange lægge. Det er pæne og holdbare støvler. Prisen ligger omkring 2000 kr. og lidt ekstra hvis de skal specialsyes.
Jeg har ikke erfaring med andre mærker.

Prøv dem i rideforretningen, for du kan bedre mærke hvad der er bedst for lige netop dit ben.

Mvh Tilde - glædelig jul og godt nytår
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  13-12-2001 13:10
Jeg har selv Königs Komet (dressur) - som koster ca 2700 kr.
En rigtig god og holdbar støvle.

Du bliver nødt til at gå ned i en rideudstyrsforretning for at prøve nogle forskellige par, også for at finde den rigtige størrelse.

Hilsen mette71
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  13-12-2001 15:42
afhængig af hvad de skal bruges til er mountain horse "high rider" også et godt bud. de er ikke dressurstøvler (selv om de godt kan bruges sådan) de fåes også i en bred udgave :o) prøv den hvis det er. koster vist omkring 16-1700!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  13-12-2001 18:03
Din fodstørrelse kender du vel?

Ellers kan du måle din læg på det "tykkeste" sted og lige under knæet (hvis du vil have støvler, der går derop til). Du kan evt. også måle længden af din læg.

Jeg fik håndsyet mine støvler, fordi de fabriksfremstillede ikke var lange nok til min læg. Det kostede mig omkring 3500 og de var af mærket Darmer. Darmer eksistere desværre ikke idag, da ingen ville overtage forretningen, da den "gamle" gik på pension.

Det bedste er dog at prøve støvlerne inden køb, da pasformen ovs. variere meget fra model til model.

MVH

Wivian.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 13:54

Prøv hos zoo-city, hvis du bor i nærheden. Måske sender de også ?
De har mærker med forskellige skaftehøje og -bredde i alle numrene op til 47.
http://www.zoocity.dk/templates/product.asp?product=503566

Mvh Anne S.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  16-12-2001 13:05
Jeg ved Cavallo læder ridestøvler er gode.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  20-12-2001 19:04
Jeg har Königs Grandgester, specialsyet pga. mine lægge. De koster 3200kr normalt uden specialsyning! Det er den bedste støvle jeg nogensinde har prøvet, haft og købt :o)



Hilsen Tina R - som nogen gange er lidt for ærlig!



Jeg har fået billeder på min præsentation!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  25-12-2001 20:07
Jeg bruger Derby. Det er en god støvle synes jeg, men der er vist ikke helt så meget støtte i som fx. Cavallo. Prisen ligger på omkring 1800 kr.

Vh. Christina J
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  28-12-2001 23:48
Jeg har cavallo-støvler, og de er kanongode at ride i. Jeg fik dem for 500-, fordi de var brugte. De var utrolig flotte(ingen skrammer og nysålede), og så havde de den fordel at de var faldet ned, så jeg ikke skulle bøvle med det.

Sofie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  04-01-2002 15:36
Jeg har også specialsyede Königs Grandgester. Det tog laaaaang tid at få dem, men det var besværet værd. Det er de bedste støvler jeg endnu har haft.

Jeg har tidligere redet i Petrie og Aigle.

BeritH
B.I.T.C.H. = Babe In Total Control of HerselfB-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider