Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

foder fra Tyskland
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 13:59

Hej

Er der nogen i dette forum som kender et sted i Tyskland ( gerne i nærheden af den Danske grænse),som man kan købe heste foder hos.

Jeg har nettop fundet noget fint foder som er Tysk , her hjemme koster en sæk med 20 kg 160,- og har fundet det på en Tysk hjemme side til kun 105,- pr sæk så besparelsen er 50,- pr sæk og det bliver jo mange penge når det er fuldfoder. Hjemmesiden henviser mig til en forhandler i Hamborg, men det er lige langt nok at køre.

Så var det jeg tænkte om der var nogen herinde som kender et sted ved grænsen , for så kan det jo være de kan skaffe det ,,, Mange Hilsner fra Line

0
0
Svar på denne tråd

Mon ikke
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 15:14
det er nemmere at finde ud af hvem der producerer det og så få et par adresser af dem.

Twiggy bortgives m. særlige betingelser. HMS-projekt. Kun henvendelse fra voksne.
Malinois-tæve på 5 mdr. sælges til absolut godt hjem. DKK. Passet med alt.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

foder1
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 16:49
duus i tyskland sælger foder

Springpony Sælges

0
0
Svar på denne tråd

fodersteder
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 23:50

Futterhaus sælger foder...

Måske hvis vi nu fik at vide hvilket foder det er, kunne vi finde en eksakt adresse?

Foderplaner udarbejdes specielt til din hest, med hensyntagen til specielle behov!

Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!

0
0
Svar på denne tråd

reitsport ove
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 10:16
i flensborg er en del billigere end duus og de forhandler pavo, hippolyt, eggersmann osv til omkring 10-14 euro.

søger hygge lære pony til mine unger. gerne ældre 2 er eller 1er.skriv skriv skriv.

0
0
Svar på denne tråd

tysk foder
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 16:37

Hvad hedder butikken i flensborg? måske en www. adresse...

Er der noden der ved hvad mærker duus sælger

Det mærke jeg søger er . Muhldorfer pferdefutter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider