Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Valg af smed
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 09:15

Hej,

Jeg skal til at flytte min hest, hvilket betyder at jeg skal finde en ny smed...

Jeg har tidligere haft en tæmlig ubehagelig oplevelse med en smed, som ikke behandlede hesten ordenligt! Det er selvfølgelig en oplevelse jeg nødigt vil opleve igen - og det er her jeg håber I kan hjælpe.

Jeg har været inde på hjemmesiden www.danske-beslagsmede.dk, men tør ikke helt stole på den. Den smed der ikke behandlede min hest ordentligt står faktisk på denne liste. Jeg tror efterhånden mest på de erfaringer andre har gjort.

Min hest kommer til at stå i området mellem Århus, Odder og Skanderborg.

- Så har du gjort nogle erfaringer omkring smedene i dette område, så høre jeg meget gerne om det.

Cammi

0
0
Svar på denne tråd

hovpleje.dk
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 10:48

prøv evt at tjekke hovpleje.dk

Mon ikke alle smede, som andre håndværkere har en eller flere utilfredse kunder? kender ingen der har 100% tilfredse kunder, spg er så bare om de har 95% eller 50%

Karina

0
0
Svar på denne tråd

olsen`s beslag
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 11:22

Hej

Jeg har gode erfaringer med Olsen`s beslag smedie, ved Lars Olsen. Jeg bruger ham til mine egne, og og rigtig mange af dem jeg kender her i Silkeborg og omegn bruger ham også. Jeg ved han kommer til Horsens, så mon ikke også han kommer ud i nærheden af hvor din hest skal stå. Jeg har altid følt at han har tid til at forklare hvis jeg har spørgsmål, selvom han får noget fra hånden. Jeg har aldrig oplevet ham hård eller opfarende.

Held og lykke med din søgen

0
0
Svar på denne tråd

Flemming Degn
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 01:41

Han kommer også godt rundt i Østjylland, han er en super omhyggelig smed. Jeg har for et par måneder skiftet smed pga. dårlig oplevelse. Flemming kører også i horsens og skanderborg området :)

Du vil IKKE fortryde at bruge Flemming Degn, det må jeg sige.

Mobilnr. 23801184

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider