Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning Sønderjylland
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 11:07

Da min kæreste og jeg skal flytte til Sønderborg/Åbenrå/Gråsten området, søger jeg opstaldning til min hoppe.

Hun er en DV hoppe på 14 år og er drægtig. Så derfor skal boksen jeg søger være stor nok til, at hun kan fole i den. Beliggenhed er ikke det vigtigste, bare hun får et godt sted at være. Hun kan ikke rides pt., da hun har en skade, så der behøver ikke at være fasciliteter af nogen art. Og ellers må der gerne være godt med fold.

Min hoppe skal flyttes omkring 1. marts.

Håber nogen kan hjælpe os

- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd

jeg kender evt en
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 20:20

der kunne have din hoppe opstaldet- hvis du evt skriver en privat besked til mig, kan du få hendes nummer... de mangler ældre selskab til en dv hoppe, som går med 2 dv plage som bliver 2 næste år;-)

stalden er rigtig fin med store bokse, dejlig luft og dejlig lys, de er på mark hver dag;-)

Mvh Melanie

Ejer af det fantastiske Charly- dyr;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 22:21

Hmm.. Havde det ikke været fordi jeg får min haflinger hjem d. 1/3 kunne din sagtens have kommet ud til mig at stå. Jeg har en 14 års DV hoppe som skal fole sidst i april, samt en anden opstalder.. Vores bokse er 4x4..

Men vi har kun plads indtil 1/3...

Mette Timmermann Kock

Elbækgaard, Ø. Snogbæk

Dansk Varmblod er det bedste :-)

Venter føl april 2007!

SÆLGES:

Fleecedækken str. 145 og Tophorse trense str. full

Se min profil

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 09:57

Mette: Det var da rigtig ærgerligt. Kan ellers se du bor tæt på Sønderborg

Melanie: Jeg skriver lige en privatbesked til dig Har du egentligt ikke søgt en part til din Charly engang?

- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd

hej igen;-)
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 10:20
det er bare okay;-) Jo det har jeg- det er lang tid siden, sjovt du kan huske det

Mvh Melanie

Ejer af det fantastiske Charly- dyr;-)

0
0
Svar på denne tråd

Melanie
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 10:28

Jeg overvejede nemlig at tage kontakt til dig dengang. Ham Charly ser nemlig rigtig rar ud Men jeg bor i Christiansfeld, så det var lidt langt væk. Vi er godt nok tit i Dybbøl, da mine svigerforældre bor der. Nu flytter vi så snart til området, og så vil jeg se om jeg kan finde en part. Savner nemlig at ride Min egen hoppe - den som er drægtig - er skadet og kan ikke rides pt.

- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd

henriette
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 00:47

hvor jeg står er der en box fri, skriv en priv besked så kan du få nummer. rigtig dejligt sted, masser af grønt, søde mennesker.

(tror nok box er fri)

pia

søger hygge lære pony til mine unger. gerne ældre 2 er eller 1er.skriv skriv skriv.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider