Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Super Service
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 16:02
Jeg vil bare lige fortælle om en helt udsædvanlig service jeg har oplevet hos TIKA Rideudstyr.

29. august 2006 købte jeg et vinter dækken på www.tikarideudstyr.dk hvor jeg tidliger har handlet med stor tilfredshed.
Da dækkenet ankom tjekkede jeg str. og den var fin, så blev det lagt væk til den 8. december 2006.
Da min hest havde haft det på 1 døgen hang foret ca. 15. cm. bagud og jeg tog det af hesten da det ellers ville suge vand og måske gå i stykker.
Jeg kontakter Tika via mail og og er noget spændt på om de vil gøre noget ved det da det jo er 4 måneder siden jeg købte det.
Jeg fandt også et andet dækken jeg gerne ville have hvis de ville godtage min reklamation.

Jeg fik en mail tilbage næste dag, hvori der stod: at hvis jeg indbetalte differencen på de 2 dækkener, så ville de sende et nyt.

Jeg mailede tilbage at det ville jeg meget gerne og var meget taknemlig.
De afsendet det samme dag uden at kunne se min bank-overførsel... for jeg havde det i dag...!!!

Jeg syntes det er så fantastisk er service at jeg er nød til at skrive her... :-)
0
0
Svar på denne tråd

jamen det kendertegner
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 16:06

altid tika at de har super service.

Man skulle næsten tro at hele deres virksomhed er bygget op på den regel,, at kunden har altid ret.

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 9 KG.
kieffer springsadel sælges
www.heste-nettet.dk/ma...5&t=185875
HEST SØGER RYTTER.
www.heste-nettet.dk/ma...s/34423/1/
0
0
Svar på denne tråd

Utroligt..
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 09:21
Det er jo fantastisk.. og en sjælenhed... :-)
0
0
Svar på denne tråd

Ja men ikke
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 11:03

en sjælenhed hos Tika, der FUNGERER det bare super ALTID :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider