Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal en foderberegning!
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 15:41

Jeg leder efter et stabilt og ærligt firma, som kan levere en god foderberegning til min hest.

Jeg vil faktisk allerhelst have rådgivning af én, som ikke er tilknyttet eller forhandler et bestemt fodermærke.

Så har du fået lagt en foderplan til din hest, så hører jeg gerne om din(e) erfaring(er) her...

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Foderplan
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 10:48

Jeg har både brugt Dorte Rebbe fra www.hesteraadgivningen.dk/ og www.foderplan.dk

Begge foderplaner har været gode og meget uafhængige af bestemte produkter. Jeg bruger pt. en fra sidst nævnte. Men min umiddelbare meninger, er at Dorte er mere uafhængig...

Men begge foderplaner indeholder roepiller og masser af hø og wrap... De bruger et godt tilskudsfoder og meget er profesionelle.

Dorte Rebbe er uddannet foderkonsulent via landbrugshøjskolen, jeg mener hun er agronom.

Tanja som står for www.foderplan.dk virker dygtig, men jeg kan ikke finde ud af om hun er uddannet. Hun anbefaler ofte brug af tilskuds foderet regulator. Jeg tror dog ikke hun er forhandler. Hendes foderplaner er billige (150 kr.) og hendes service er udsøgt...

Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

foderplaner
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 19:34

Hejsa...

Jeg laver foderplaner, og jeg arbejder fuldstændigt uafhængigt af fodermærker.

Jeg tager udgangspunkt i din hests behov, og hvis du så har et foretrukkent fodermærke, så tager jeg udgangspunkt i det, hvis det kan lade sig gøre at lave en god foderplan ud fra det.

Ud over det, tager jeg selvfølgelig også hensyn til om hesten har specialbehov.

Har lavet en del foderplaner for folk herinde, og har indtil nu, kun hørt rosende ord.

Jeg er i gang med en uddannelse som hesteterapeut, men se min profil eller skriv en personlig besked hvis du vil høre mere?

Mvh

Alice Nielsen

Foderplaner udarbejdes specielt til din hest, med hensyntagen til specielle behov!

Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!

0
0
Svar på denne tråd

foderplan.dk
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 22:35

Jeg fik Tanja fra foderplan.dk til at lave en for mig da jeg fik min hest.

Hun virker omhyggelig og som om hun ved hvad hun laver. Om hun har nogen uddannelse ved jeg ikke.

Du kan også få hende til at ændre på planen (gratis) hvis du ikke synes den er optimal for din hest, eller hvis din hest ændre behov (ifoles osv.)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider