Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Stutteri Trøstruplund, kalørgårde
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 14:56

Hej

Er der nogen der ved hvem der rider/træner/uddannner hestene på Stutteri Trøstruplund ud over Jette? Ved Ole Hummelshøj har været der men det er han da ikke mere??

Og hvad med på Kalørgården? Der har Jim jo været før, men hvem tog over da han rejste?

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

trøstruplund
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 19:27

Ifølge deres hjemmeside er Ole Hummershøj der stadig, og så er der Jette Clausen..

Jeg rider selv i området, men ikke dernede...

Kalørgården ved jeg ikke noget om deres undervisere, desværre..

MONICA & ROSSO
nu også med Sussi Solskin
{>
0
0
Svar på denne tråd

Kalørgaarden
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 08:21

På Kalørgaarden er det Pernille Ørum som underviser.

Bernie og jeg har været der et par gange og når marik kommer op, skal vi helt klart ud og have undervisning igen!!

Hun er super dygtig!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 09:09
ja, jeg har også selv kigget på Trøstruplunds hjemmeside, men syntes bare at jeg har hørt at Ole har startet sit eget sted et sted på Nordfyn..

Line, Pernille Ørum underviser kun dressur, ikke? Ved du om hun også tager heste i ridning?

Og mange tak for svar begge to! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Ole i Otterup
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 22:14

Ole Hummelshøj har sit eget sted i Otterup og stedet kan anbefales . Min hoppe står hos dem. Ole tager også heste i ridning.

Pernille Ørum underviser ifølge Ole også på Trøstruplund. Annika, som er Oles kone, fortalte mig, da jeg overvejede at flytte til Trøstruplund, at Oles gamle elever alle er kommet videre med Pernilles undervisning. Altså en god anbefaling.

Jeg har dog alligevel valgt at blive hos Ole og Annika - det er fantastisk søde mennesker, og min hoppe får en super, individuel behandling.

Med venlig hilsen
Mette Cassøe Christiansen
0
0
Svar på denne tråd

Mette...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 23:11

Er det på stutteriet eller på rideskolen Pernille Ørum underviser?

Otterup er nok lige langt nok væk fra mig.

Vælger jeg at sætte min hest i ridning, skal det også helst være hos en der ikke er alt for høj/tung da min hest ikke er så stor og det gør det ikke så nemt!

Men mange tak for dit svar.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 08:34

Jeg tror/mener helt bestem Pernille Ørum tager heste i ridning, men jo, hun underviser kun i dressur. Det gør hun i hvert fald på Kalørgaarden. Jeg ved hun har haft en enkelt eller to unge med til finalerne i DSA i år. Jeg er super glad for hendes måde at undervise på og hun virker rigtig, rigtig dygtig!! Hvis du har lyst, kan jeg skaffe dig hendes mobil nr, så kan du jo evt selv ringe og snakke med hende.

0
0
Svar på denne tråd

Line...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 09:15
Mange tak for info, :-)tager nok op på Kalørgården for at lure lidt og snakker med hende der. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Stutteri
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 10:40

Det er stutteriet. Så vidt jeg ved, underviser hun kun nogle gange (en gang?) i ugen på Trøstruplund, så hun underviser nok både på Kalørgården og på Trøstruplund.

Med venlig hilsen
Mette Cassøe Christiansen
0
0
Svar på denne tråd

Mette..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 11:13
Tak! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Kan også varmt
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 17:46
anbefale Ole og Annika :) ved godt det er lidt langt væk, men bestemt det værd...

Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top !

0
0
Svar på denne tråd

Pernille Ø
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 13:11
Line, er der mulighed for at du alligevel kan skaffe mig Pernille Ørums mobilnummer? Fandt hendes nr på rideforbundets hjemmeside, men syntes ikke rigtig det passer sammen med hvad oplysningen siger (den siger så ikke noget.. )og hvis hun ikke underviser der hver dag så kan man hurtig komme til at køre nogle gange derud inden man møder hende, så det ville måske være rart at lave en aftale med hende i forvejen..
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 14:16
Bien - Jeg ved hun underviser hver mandag fra kl 19 så der kunne du evt prøve at køre derud.. Ellers skal jeg nok lige skaffe hendes mobil nr for en sikkerheds skyld..
0
0
Svar på denne tråd

Line...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 09:57
MANGE mange tusind tak - jeg kører derud på mandag og kigger!
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 13:41
det var skam så lidt... er glad for at kunne hjælpe
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-12-2006 08:49
Bien hvordan gik det så?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider