Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Yndlingssadlen...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 19:39

ja sidder jo her og skal ha en ny dressursadel i den nærmeste fremtid, og så tænkte jeg at I HNèr måske kunne bidrage til inspirationen?!

Min absolutte yndling, har jo indtil videre været Windsor Greenline...men må erkende at den ikke er lavet, så lille jeg med de korte schenkler passer til den...

Men hvilken (dressursadel) er din yndlingssadel...og hvorfor...hvilke af dine behov dækker den??

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Albion
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 20:23

Min favorit er helt klart Albion. Om den hedder Legend K2 eller Style er for mig lige meget, for man sidder simpelthen fantastisk i dem! Desuden ligger en Albion rigtig godt på de fleste heste og har et bredt kammer, så der er plads til ryggen. Jeg får en meget pænere opstilling i sadlen - ikke at jeg er nogen super rytter eller noget, man jeg kommer bedre tilbage at sidde og føler jeg har nemmere ved at komme ned om hesten.

Jeg har selv 2 stk. af den dejlige Legend K2;

Rigtig mange dresurryttere, der rider lidt højere klasser, rider med en Albion.

Mvh Vicky

Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever...
Michael Strunge

Takket være biblen
har vi lært at
stille spørgsmålene,
men svarene findes

i Peter Plys
0
0
Svar på denne tråd

sadeljagt
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 20:25

Jeg har snart opgivet sadelræset. Krikken er besværlig at finde sadel til, så det er vist egentlig ligemeget, hvad jeg gerne vil have selv

En af disse dage skulle der meget gerne komme en Ken Taur Andromeda, så jeg krydser fingrer for, at dét bliver min nye favoritsadel og den kan ligge på krikken.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 11:52
efter mange og lange sadelprøvninger endelig fundet min ( og ikke mindst hestens :-)) drømmesadel - en passier corona, den passer mig perfekt og min hest er yderst tilfreds med den - så den anbefaler vi gerne.
0
0
Svar på denne tråd

tjahh..jeg har kigget..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 20:10

...mig lidt rundt...Har set en fin Kieffer Munchen med lidt mere knæstøtte end normalt...den ser rigtig lækker ud...tror det ender med den..

Nogen der kan fortælle lidt om denne sadel? Syns den minder meget om Lech modellen..

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Anky Sadel!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 18:44
Er helt klart min favorit. Super lækker sadel, med dejligt sæde,god knæstøtte og flot design.. :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider