Produkter og leverandører
|
|
| Anbefaling af Hestetransporten |
|
|
Jeg synes bare lige at jeg ville fortælle om mine gode oplevelser sidste weekend med "Hestetransporten" v/David B. Larsen.
Jeg skulle jo til stævne søndag d. 4/11, men fik et par meget uheldige starttider (kl. 21.14 og 21.44), og da min chauffør som jeg ellers havde aftalt transport med sprang fra måtte jeg jo hurtigt have en anden chauffør. David stod heldigvis parat og fik arrangeret transport i en fart og til en meget fordelagtig pris.
Det var en meget positiv oplevelse, både Davids behandling af hesten under læsning, samt trailer etc. - alting var bare i orden.
Så hermed mine varmeste anbefalinger hvis der er nogen af jer andre der står og mangler transport på et tidspunkt.
I kan finde David/Hestetransportens nummer under transport tilbydes her på HN.
Mvh.
Pia H. "A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
"The soul that beholds beauty becomes beautiful"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Anbefaling af Hestetransporten |
| Forfatter:  |
Staksrode Hestetransport |
| Dato:  |
11-11-2001 08:59 |
|
Lige en tanke
Det er rart at de etablerede transport firmaer bliver synlig gjort og at det positive omtale for det kæmpe job vi gør for vore kunder. Omgang med heste på en stille og positiv måde
Optimal køretøjer osv. osv.
Bare lige en tanke
Preben / Staksrode Hestetransport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
hej Pia
Du glemte at skrive hvordan dit stævne gik...... jeg er da nysgerrig.
Hvor startede du på det kedelige tidspunkt ?
Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hej Karina !
Det var hos MSR jeg startede på dette ukristelige tidspunkt og he he stævnet gik ikke specielt godt. Hyppen syntes ganske simpelt at alt i MSRs ridehus var enormt farligt (både barrieren, døren, publikum, dommeren og tjaa lidt af hvert). Dette medførte at han stort set ikke gik fremad i den første klasse (LA2), men bare rendte rundt og var ekstrem spændt. I den anden klasse (LA4) var han lidt mere afslappet, men gik ikke noget nær det han kan gå, så vi blev nr. 3 ud af 3 i begge klasser og red til lidt over 55% i begge klasser.
Så vi skal bare ud og øve os lidt mere, men det bliver nok først til foråret *GG*
Hvordan går det med dine hypser ??
Mvh.
Pia H. "A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
jo tak... de har det alle tre fint.
Den nye unge vokser godt ( og hurtigt) Får se om han ender med at blive for stor.....
Og jeg holder mig da stadig i to 10 på champ.listen, så det er jeg da tilfreds med.
Gider ikke at starte så mange stævner her i kulden, så der dømmer jeg lidt mere.
Måske vi ses næste mandag til distriktsbestyrelses mødet ?
Hilsen Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hej Karina !
Yep det gør vi nok eftersom jeg som sædvanligt er tvangsindlagt til at møde op *GG*.
Hyppen er forøvrigt også halt i øjeblikket, så ridning er der ikke så meget af.
Godt at høre at det går fint med dine 3.
Nå men vi snakkes jo nok ved på mandag så.
Mange hilsner
Pia "A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet