Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Lundforlund ridecenter - erfaring
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:33

Er der nogen herinde som har deres heste stående på Lundforlund ridecenter eller rider derude?

Vil I dele Jeres erfaringer/meninger med os?

Se vores nye hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/M...er/5313381
Se også vores anden hjemmeside med malerier:
www.123hjemmeside.dk/S...s_Malerier

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 08:45

Men jeg var i prakit derude i en dag i 10. klasse - mit knæ kunne desværre ikk holde til det. Ejeren virker sød, en ung pige. Udmugningen den dag kom de let over sys jeg - men ja, det kan man jo ikk vurdere fordi jeg har været der en dag.

Jeg blev hentet oppe ved bussen, ejeren syntes der var for langt af gå helt ud til dem - lidt øv hvis man skal med det offentlige!

0
0
Svar på denne tråd

Et dejligt sted
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 12:50

Min datter har været på ridelejr der 8 gange,den ene gang havde hun sin egen hest med i 14 dage, og hver gang er hun kommet hjem, med mange dejlige nye oplevelser.

LundforLund opleves som et skønt sted, både for hestene og deres mennesker.

0
0
Svar på denne tråd

Vores datter har
Forfatter: 
Dato:  22-11-2006 13:46

været i praktik derude. Selve stedet kender jeg ikke, men vil gerne have lov, og fortælle lidt om de søde ejere.

De tog rigtig pænt imod vores datter, og gav hende en god oplevelse. Hun fik en rigtig god uge, og de afsluttede med at lave en CD rom, med billeder fra ugen til hende.

Meget søde mennesker.

Tina Hansen

www.team-stald-hestehaven.dk

Opstaldning tilbydes -privat hestepension - * Bokse * udendørsbokse * løsdrift * Samt otium for din bedste ven.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider