Produkter og leverandører
|
|
| Gummibelægning i boksen |
| Forfatter:  |
Jette Gohlke |
| Dato:  |
07-11-2001 00:20 |
|
Hej,
Jeg er meget facineret af gummibelægning i boksen, som jeg så flere steder i USA i sommer.
Jeg har prøvet at undersøger markedet for tilsvarende produkter herhjemme og Sverige. Jeg har set hhv. gummimåtter, gummifliser og flydende gummi. Alt sammen lækkert, men desværre svine-dyrt. er der der nogen som kender en løsning som er til at betale med menneskepenge?
Hilsen Jette Nimand Gohlke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Gummibelægning i boksen |
Anita(Pepsi) |
11-11-2001 18:29 |
|
Hej
Vores heste står på gummimåtter købt hos en landmand. De er beregnet til smågrise og er lavet i noget solidt gummi/plast. Overfladen er lidt "nupret" så de ikke bliver glatte som normale gummimåtter. De ER ikke ligeså bløde som de dyre gummimåtter, men de føles stadig fjedrende og de virker lune her i vinterkulden. De er egentligt beregnet til smågrise. De koster ca. 250,- incl. moms pr styk. i str. 150x300 cm. (2 stk. passer i en standardboks.)
Jeg vil tro de er til at få fat i hos en inventarforhandler. Prøv evt. at søge på P. Lindberg eller "inventar" osv.
MVH Anita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Gummibelægning i boksen |
Jette Gohlke |
12-11-2001 11:07 |
|
Hej Anita,
1000 tak for hintet. Jeg er i gang med at hente info hjem om måtter til smågrise.
Har du limet måtterne fast i boksen, eller kan de ligge uden at blive skubbet rundt? Hvad gør du i sammenføjningen? Går der meget væde ind her?
Håber du orker svare på mine spørgsmål.
Mange hilsner Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jette! |
Camilla (Hørsholm) |
12-11-2001 17:06 |
|
Hvis du finder nogen gode links, priser m.m. er du så en snut, enten at lægge det ind her eller sende det på min e-mail: Cipp@ofir.dk?
Camilla
~~~~~~~
En konklusion er simpelthen det sted i processen, hvor du ikke gad tænke mere over sagen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet