Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal en hestehvisker ?!!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 22:04

Min hest har fået psykiske problemer, har siden jeg købt hende haft det ang. ikke at kunne være alene væk fra de andre hest osv. Det er blevet trænet og det er gået rigtig godt de sidste par måneder. Men i dag kom det som et chok. Som om der var noget der slog klik for hende, gik i vejret, sprang torvene, løb forvirret rundt i stalden, prøvet at springe ud af den lukkede dør ( den nederste halvdel var lukket). Hun bliver passet og er i hænder og burde have det som blommen i et æg, men der er noget der trykker hende, og det er ikke fysisk smerte.

Jeg har for at kunne finde lidt rundt i denne "branche" brug for nogle anbefalinger af evt. "hestehviskere" som man kan kalde dem, evt. som du har haft en god oplevelse med, en der har hjulpet dig og hest videre fra et eller andet. Skriv et eller flere navne, - hvorfor, og evt. kontaktnr. el.lign. På forhånd tak.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har haft
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 08:40

god hjælp af Spire Pape, som jeg kom i kontakt med via Tove Due.

Om man tror på den slags eller ej, så synes jeg hun hjalp mig til at komme gennem de problemer der pludselig dukkede op "i" min hest.

Om det så var mig eller hesten hun var mest psykolog for, skal jeg lade stå hen i det uvisse ;)

Desværre har jeg ikke hendes nummer mere.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

God, billig box i Restrup enge, 10 km fra Ålborg c - se præs. for info

0
0
Svar på denne tråd

tove due
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 08:45

Her

www.tovedue.dk/

mvh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Anitta
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 10:44

Anitta Bakkebo er meget anderkendt i det sjællandske...

Eva

Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed

0
0
Svar på denne tråd

hende her
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 12:25
kender en der hedder Linda Veiler, hun er super til den slags heste. ja alle heste. hun bor på fyn. og så er hun mege billig, for hun gør det ikke for at tjene penge men for at hjælpe
0
0
Svar på denne tråd

123546
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 21:16

Jeg synes jo Shane er skøn. Han har et godt tag på hestene...

www.shane.dk

Mvh Louise

Araberen blev skabt af Vinden.
Han er den vind, jeg lever af...

Ung ox-hoppe udlånes.

Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Dreamhorse.dk
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 22:17

Ja, jeg kan fint anbefale Lars med dreamhorse.dk

Jeg har selv haft mig hest hos ham - det skal dog siges at det var fordi jeg havde min hest opstaldet der. Jeg fik dog trænet mig hest af ham alligevel, og i dag står jeg med en fantastisk hest - og jeg har fået nogle værktøjer med, så jeg selv kan arbejde videre.

Det der er med min hest, er at han gerne vil afprøve mig stort set altid... så jeg skal indimellem være lidt på vagt.

Jeg havde min hest stående hos ham i et år - så flyttede jeg til Århus... må indrømme jeg savner at have hesten hos ham - også fordi vi stadig er rigtig gode venner!

Jeg hjalp ham også med nogle af hestene, agerede rytter mv. for dem han havde i tilridning osv. Virkelig spændende arbejde!

//Greenstone :-D

Min hjemmeside:
www.abw-design.dk

SEJL, TELT OG PRESSINGFABRIK

GUDMANN OG SØN - SEJLMAGER

- OGSÅ REPERATION AF HESTEDÆKKENER!

www.gudmann-sejlmager.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Anita Bakkegård
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 00:11

Anita Bakkegård synes jeg er rigtig god. Hun tester om hesten kan tåle sit foder, hun "taler" med den og hun kan massage og akupunktur, hvis det er nødvendigt. tlf. 59188031.

Venlig hilsen Lone

Springpony, hoppe kat.2. Springer LA og MB og er aldrig blevet "disset" !

Kun til det rigtige hjem !

se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

"Hestehvisker"
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 12:41

Jeg kan anbefale Torben Andersen. Du kan se hans hjemmeside på www.naturalhorsetraining.dk På kun 4 uger "forvandlede" han min nye pony, fra en sky og uhyggelig nervøs, der absolut IKKE ville have rytter på, til en meget tillidsfuld pony der står musse stille når den skal have rytter på

Held og lykke med det!!!

Stald Skærlund

Her får alle særbehandling!

Acessories til Trensen og Ridehjelmen

www.123hjemmeside.dk/s...lunddesign

0
0
Svar på denne tråd

Maj-Britt Carter Mikkelsen
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 20:37
www.Hippo-logisk.com (Monty Roberts)

mvh
LGI

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

shane mosele
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 23:41

Kan se på din præsentation at du bor på Stevns, så et oplagt emne ville være Shane Mosele. Prøv at tage ud til nogle af hans arrangementer, så kan du selv se hvad det er du bestiller (og betaler for). Shane er meget konkret og god til at forklare hvad det er han gør når han træner og hjælper din hest - og dig. Og bedst af alt er han god til at lære fra sig, så du selv kan fortsætte bagefter.

mvh. katrunte

0
0
Svar på denne tråd

Lars fra Dreamhorse
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 11:16

Jeg vil også anbefale Lars fra Dremhorse. Jeg har aldrig selv haft en hest i træning hos ham. Men jeg har købt en dejlig Pinto vallak af ham. Og i den forbindelse fik vi nogle gode råd til de heste vi havde i forvejen herhjemme. Synes du skal prøve at kontakte ham, han er god at snakke med.

Lige et link dertil:

www.dreamhorse.dk

Med venlig hilsen

Mia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider