Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Petrie, König, Cavallo
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 09:50

Mine læderridestøvler er kaput...

Hvilket mærke vil I anbefale og hvorfor ?

Mine ben er korte, men med meget brede lægge.

På forhånd tak for jeres svar

Med venlig hilsen

Anita

0
0
Svar på denne tråd

Støvler
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 09:54

Jeg har selv haft et par König støvler (Königs Comet). De er over 5 år gamle, og ser stadig pæne ud, har lige for et års tid siden skiftet sålerne på dem, mem ellers fejler de intet.

P.t. rider jeg i Cavallo Piaffe. En fantastisk støvle, som giver mig super meget støtte. Det eneste minus må være at man nemt slider farven af støvlerne, der hvor de glider mod sadlen/stigeremmene...

Petrie er en pæn støvle. Har ikke selv nogen erfaring med dem. Men har en veninde som købte et par (dem med den højre dressurbue) og hun var rigtig rigtig ked af dem, da de blev hurtig slidte...

Med venlig hilsen
Zooropa - Anne

**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D
0
0
Svar på denne tråd

Königs...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 12:29
Jeg vil ikke bytte min Königs Sir for noget i verden! De har kostet en bondegård, til gengæld er jeg så forelsket i dem, at jeg kan have dem på dag og nat hvis det skulle være :D

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

Trakehner hoppe fra 2006 sælges
Kaiser WIlhelm x Schwadroneur

0
0
Svar på denne tråd

Også königs
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 15:10

Jeg er også Königs fan. Mine gamle grandgester har nu holdt i 12 år, og ser stadig pæne ud. Har lige købt et par nye Sir, som jeg håber at blive lige så glad for.

Sidste dag blev jeg spurgt om det var mine nye støvler jeg havde på, for de skinnede sådan...-det var altså de gamle!

Det skal dog lige siges at de efterhånden har fået skiftet såler et par gange, samt at der er slidt et lille hul inderst ved anklen.

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Korte ben, små
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 20:38

Fødder og brede lægge, det er mit store problem

Jeg har dog fundet frem til at Cavallo laver en støvle i standard mål der passer mig. Prøv at se på www.lowenborg.no Det er en norsk forhandler og på deres side, er der en måletabel over Cavallostøvler.

Hestetrailer udlejes.
Helt ny
2000kg totalvægt.
MEGET BILLIGT.
SE PRÆSENTATION
Reservering helst i god tid.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 21:38

König, og det er da lige gidt de bedste ridestøvler jeg har haft, ved ikke hvad mærke de er, da de er specialsyet...(har bredde lægge)

Vil helt klart anbefale König...

Hilsen Christina

Opstaldning nær Frederikshavn tilbydes.

Hvis dette har interesse, så bare skriv en besked

0
0
Svar på denne tråd

König-fan..
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 23:34

Rider i könig, og finder nok ikke noget bedre. Har tidligere haft 2 forskellige cavallo modeller som jeg ikke har været tilfreds med. De er blevet for bløde - altså ændret form. Både i lægviden, så jeg faktisk "tabte" dem, men også med tiden faldet mere og mere sammen omkring vristen selv om de aldrig har stået uden stativer..

0
0
Svar på denne tråd

Specialsyet König
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 15:01

Jeg har netop investeret i et par König Grandgester. Selve støvlen kostede 3700 og for yderligere 1300 kr. er støvlen blevet specialsyet til mig.

For de penge har jeg fået følgende ekstra"udstyr":

Elastikkile i toppen

Tilpasset højre og venstre ben individuelt

Dressurbue efter eget valg

Tilpasset fødderne individuelt

Gummisåler

Jeg fik taget mål til mine støvler i Tattersall i København, og det føltes som at komme hjem, da jeg tog støvlerne på første gang.

til König og Tattersall.

*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd

En rettelse...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 14:03
Ikke for at være sippet eller noget, men det hedder Königs og ikke König ;)

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

Trakehner hoppe fra 2006 sælges
Kaiser WIlhelm x Schwadroneur

0
0
Svar på denne tråd

Petrie
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 21:44

Ja, jeg har igennem tiden prøvet alle tre mærker.

Cavallo er det mærke der scorer lavest ved mig. Skindet er ikke af så god kvalitet som de to andre mærker (hvis vi taler standard støvlen), og holdbarheden ikke så god. De bliver lidt bløde i det og falder lidt for meget sammen.

Königs var jeg egentlig ok tilfredse med, men hvad gælder holdbarhed, så kan de slet slet ikke være med til det mine Petrie støvler har præsteret. Jeg har netop skiftet mine gamle Petrie ud med et par nye i Anky modellen. Dem tror jeg også jeg bliver rigtig glade for, når de lige er redet lidt mere til.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider