Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Halsgrime
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 12:07

Ja nu overvejer jeg at anskaffe mig en halsgrime til dyret. Jeg gider ikke flere grimer der bliver hevet af legekammeraten og smidt væk.

Er der nogle der ved hvor man kan købe disse halsgrimer, nogen der ved hvordan de skal sidde (hvor stramt/løst), andre erfaringer?

Han kan ikke gå uden grime, det skal de have på på stedet, og da den bare bliver pillet af de andre, så må jeg jo gå andre veje.

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Halsremsgrime
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 12:16
Jeg går ud fra at du mener en halsremsgrime. Det eneste sted jeg har kunnet finde dem er www.net-op-as.dk/04.html, der står at de er til jyder/belgiere men på den anden side så står der også at de sys efter mål. Men prisen er nu ganske hamper.
0
0
Svar på denne tråd

Tja det var
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 14:43

nu ikke lige sådan den så ud dem jeg har set.

Den der ligner da mere end en almindelig grime, gør den ikke? Nå men tak alligevel :-)

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

halsrem
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 14:47

Hvis du nu bare søger på halsrem, kan det være der kommer noget. Jeg har købt min hos den lokale foderstof.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Pjemm der
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 15:15
kom en del mere frem, tak for tippet :-)

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Grime...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 16:11

Jeg har nu aldrig set den halsremsgrimer se anderledes ud. De var meget almindelige for en del år siden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider