Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Vinterridebukser
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 08:35

Jeg har lige set i det nye Equipage at Cavallo lancerer et par nye vinterridebukser i softshell med fleecefor. Men der stod ikke noget om hvad de kostede og hvor de kunne købes. Er der evt. nogen her der kan hjælpe?

Men jeg faldt over et mærke der hedder Sonnenreiter på nettet. De har lige lanceret et par nye "NEW Thermo Rider II " Jophurs. Er der nogen der har gode erfaringer med Sonnenreiter? De havde åbenbart en tidligere vinterudgave før de nye "NEW Thermo Rider II ".

Er der ellers andre muligheder for vinterridebukser hvis man ikke er til termoridebukser (endnu)?

På forhånd tak.

Betina & Java :-D

Man skal leve sit liv på kanten ellers fylder man for meget ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Vinterridebukser
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 08:50

Ja der er fra USA meget lækre vind og vandtætte fås som full skind eller knæ skind og ikke tykkere end et par ridebukser.

VH

Annette

Der fortælles om dem i det nye magasinet hest.

0
0
Svar på denne tråd

Forede ridebukser
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 09:08

Jeg har et par ridebukser med fleece for, der skulle være vandtætte. De er købt for omkring 3-4 år siden i ZooCity, så helt nyt er det altså ikke. De var på tilbud til måske omkring 800 kr, så selvom de er lidt for små måtte jeg eje dem. Jeg vil dog snarere kalde dem vandafvisende end vandtætte, og skindet er selvfølgelig ikke vandtæt, så våd kan man sagtens blive alligevel. Men det tager lidt længere tid end med et par almindelige, vandsugende ridebukser.

Jeg kan ikke huske, hvad mærke de er, men de er ikke super kvalitet, men alligevel ganske rare i det her vintervejr!

Ellers er der jo fløjlsridebukser, de er også et nummer varmere end almindelige ridebukser.

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

Sonnenreiter
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 12:34
Jeg har rigtig god erfaring med sonnenreiter, men kender desværre ikke Thermoridebukserne, da jeg foretrækker "kedeldragt" når det er koldt
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider