Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Undervisning i klassisk
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 17:02

Kære Hestevenner.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at finde en dygtig underviser i klassisk, og evt noget hms, men synes det er meget svært. Kender til Eva Tirstrup og Christina Holmbech, men det har vist nok at se til i forvejen

Kender i nogen der underviser i det, og hvem kan i anbefale?

Jeg bor i Værløse, og underviseren skal kunne komme hertil.

0
0
Svar på denne tråd

Pernille Gregori
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 18:09

Pernille Gregori

www.akademisk-ridning.dk/index.htm

underviser vist i Ballerup, så måske kunne det kombineres med det.

Jeg er glad for hendes undervisning.

BirteB

0
0
Svar på denne tråd

Jeg forstår det ikke :-)
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 09:55
Undrer mig virkelig over at det er så svært at finde en underviser??? At der ikke er nogen der kender nogen :-) Det er da virkelig ærgeligt når der er så stor efterspørgsel på det. Heller ikke nogen der selv modtager undervisning, som er kompetente til at videreformidle det??? Nu tænker jeg på mig selv, jeg skal ha det helt på begynder-nivaeu, fuldstændig basis. Der må da være nogle der kan undervise på sådan et nivaeu, hvis de selv er kommet meget længere. Eller er jeg fuldstændig gal på den!? Føler bare man går lidt i stå, når ingen kan hjælpe en igang, og når man ikke selv føler sig god nok til selv at gå igang. Så kan man jo sagtens komme til at gøre det forkert, og det gavner jo hverken hesten eller mig :-)
0
0
Svar på denne tråd

kurser
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 10:29

der er mangel på undervisere der kører ud. der er flere der underviser på deres eget sted. og dem der kører ud gør det helst til min 4 ryttere pr gang.

det bedste for dig vil være at melde dig til et kursus i en weekend for at få teori og lidt praksis til at starte på.

der holdes weekend kurser mange steder med flere forskellige undervisere.

selv skal jeg være teorideltager den 26+27 til et kursus med hanna engstrøm (koster 600 kr for to dages teori og se andre træne). det er på stutteri kronplet ved hillerød.

der kommer flere kurser med hende til foråret.

katrine boelsgaaard der ejer gården hvor min hest står, underviser også. men hun kører vist ikke ud (er ikke sikker). men du kan høre hende ad via mail på hjemmesiden : www.klassisk-dressur.dk . hun er "væbner" (endda BB´s egen) og er ved at træne til "ridder" , det går bare ikke så stærkt da hun ikke har så meget tid til at ride sin egen hest.

der er også : www.tania-mortensen.dk/

www.akademisk-ridekunst.dk/

www.christinaholmbaeck...orside.htm

jeg ved ikke om michelle wolf har en hjemmeside men hun er også rigtigt god og kan anbefales. hun kører ud.

der er sikkert mange flere

.Formidling af Lusitano heste. Kontakt til avlere i Portugal.

0
0
Svar på denne tråd

Problemet er jo
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:38

at der er lang kørevej og det bliver dyrt med kun een ekvipage. Men Pernille er i Ballerup ind imellem og er super god.

Der er vel også lidt en holdning til at man skal være på et vist niveau før man tilbyder undervisning.Uanset eller ISÆR om det er til begyndere...faktisk synes jeg at begyndere kræver den mest kompetente underviser, for kun den mest kompetente kan samle alle småfejlene op med det samme.

Eva

Sorø:Undervisning i dressur med Pernille Gregoire Pedersen www.akademisk-ridning.dk også for ryttere udefra. Ridehus og nyrenoveret bane, tæt ved skov, super folde.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider