Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Stübben Excalibur
Forfatter: 
Dato:  24-11-2000 10:16
Har nogen prøvet denne sadel, eller har erfaring med Stübben sadler??
0
0
Svar på denne tråd

RE: Stübben Excalibur
Forfatter: 
Dato:  24-11-2000 10:36
Jeg havde en Stübben Romanus Dressursadel og jeg har virkelig fortrudt at jeg har solgt den. Den var virkelig god med et dejligt dybt sæde og godt knæslut. Jeg har kun positivt at sige om Stübben-sadler og jeg savner min dressursadel (jeg har desværre ikke råd til at købe en anden.).
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-11-2000 16:53
Jeg havde en Stübben Romanus springsadel... jeg solgte den, da jeg holdt op med at lege springrytter (av, mit kraveben) og jeg kunne græde snot over at jeg har gjort det. Man kunne jo altid ride lange ture i den... men så klog blev jeg jo først senere...

Det eneste, der kan hjælpe mig over min "sorg" er, at jeg solgte den med en kæmpe fortjeneste. Det var en KANON sadel!

Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-11-2000 20:57
Ja, Stübben Romanus kan klart anbefales. Lækker, lækker sadel!

Jeg har selv haft en Romanus kombineret/springsadel, som jeg var utrolig glad for. Jeg solgte den til en rideudstyrsbutik og fik lige så meget for den, som jeg selv havde givet 6-7 år tidligere! :-)

Det skal lige siges, at jeg KUN solgte den, fordi jeg fik en ny hest, som den DESVÆRRE ikke passede til :-( Det er helt klart en sadel, jeg kunne finde på at købe igen, hvis det nogensinde bliver aktuelt.

Hilsen Gitte B
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-11-2000 11:13
Hej Maria!
Stübben Excalibur er supergod at ride i. Det er faktisk den bedste sadel, jeg nogensinde har haft. Desværre passer den ikke min nye hest, så jeg må nu "nøjes" med en Tristan (som i øvrigt er en udemærket sadel).
Jeg har ikke fået solgt min Excalibur endnu, så skriv endelig til mig, hvis du er interesseret. Den er meget velholdt og sælges billigt.
Hilsen Iben!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-11-2000 11:02
Hej

Jeg rider selv i Stübben sadler, og er meget glad for dem, fordi jeg har en god kontakt med hestene, hvilket har været et problem med nogle af de andre sadler på markedet.

Stübbens nye dressur sadel - Avlon, er virkelig dejlig at sidde i, men jeg vil ikke købe den, da jeg syntes den er for tung pga. dens opbygning på en jernramme.

mvh.
Lene G. Iversen
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-11-2000 20:22
Jeg har en Stübben Scandica. Den er GENIAL!!!!!!!!!
KH Lene(Bodyguard)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider