Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefaler i stubben artus?
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 23:06

Jeg står her i huj og hast og skal købe en ny springsadel inden onsdag. Jeg har kigget på en ny stubben artus og ville høre om der er nogen der rider med netop sådan en som kunne fortælle om det er en fornøjelse eller ?

Hvad synes i om den!??? Giver den god støtte, hvor dybt er sædet (er vant til flat seat og vil holde det ovre i det, og den er lidt dybere?) Og sidder du godt i den? Er meget splittet da jeg står mellem valget at købe en splinterny artus eller nogen andre brugte jeg har kigget på.

Mvh Mette

SVAR SVAR SVAR!

super lækker Berner sennenhund tilbydes til avl!
0
0
Svar på denne tråd

artus cs
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 11:38

Hej

Jeg har en stübben artus cs. Jeg gik fra en kieffer nobert koof. jeg er super glad for min artus. Der er ikke specielt dybt sæde i, og der er små knæstøtter foran, men ikke så meget, jeg syntes man får den støtte man har behov for. Grunden til at den hedder cs er jo at de er de nye stübben modeller, hvor de laver sædet blødere end før i tiden, hvis du har prøvet en gammel stübben er de meget hårde i sædet. Men kan varmt anbefale denne sadel.

Vh Sabrine Sibbern

0
0
Svar på denne tråd

artus..
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 11:49

jeg er super glad for min artus også! den giver et rigtig godt sæde, og man sidder naturligt i den, ikke noget med at dine ben bliver presset frem eller tilbage!

Herfra kan den kun anbefales

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 20:11

Det lyder jo bare alletiders !

TUSIND tak for hjælpen :D

super lækker Berner sennenhund tilbydes til avl!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider