Hejsa alle sammen.
Jeg synes lige, at jeg vil dele min erfaring med fodertilskudet REGULATOR med jer.
Jeg er ejer af en 4 års DV hoppe, som udover at få føl i juli månede også skulle deltage i 4 års dressur championatet og egenhedstest i henholdsvis september og oktober månede. Det betyder, som I sikkert ved, at jeg kræver ekstremt meget af hoppen, og derfor er det jo meget vigtigt at den er foderet optimalt. Men for at være helt sikker på at den ikke manglede noget, startede jeg i marts månede med et nyt fodertilskud REGULATOR, som er et tilskud baseret på 63 forskellige spormineraler (som er stærkt undervurderet i hestens foder i dag), ølgær , vitaminer og salt.
Min hoppe var på det tidspunkt lige kommet fra en løsdrift og havde derfor en mega tyk pels og så knap så flot ud, MEN det ændrede sig hurtigt........Og på trods af, at alle staldens andre heste får det samme foder som hende, har der lige fra starten været en tydelig forskel på pels, muskelmasse (husk på at hun var højdrægtig og derfor ikke var i arbejde, men alligevel var der en forbedring) og overordnet sundhed. Og det blev selvfølgelig endnu mere tydelig, da hun havde folet og kom i arbejde. Uanset hvor vi har været med hende efterfølgende, har folk kommenteret til hendes super kondition og pels, og jeg er OVERHOVEDET ikke i tvivl om, at de flotte resultater hun har opnået, skyldes at jeg har brugt REGULATOR.
Det bedste af det hele (for en fattig studerende som mig...) er at hesten kun skal have 1 g. pr. 50 kg. vægt, hvilket vil sige 10 g. til en 500 kg's hest og det er ikke mere end en teskefuld.
REGULATOR kommer i 1 kg's spande, som koster 198,00 kr+porto, hvilket altså rækker til mere end 3 mrd.'s forbrug (vedligehold).
Hvis der er nogen der ønsker mere information, kan I se på hjemmesiden:
www.regulator.dk hvor der også kan bestilles.
Ellers synes jeg bare, at I skal prøve dette fantastiske produkt.
Mvh. Maria Luisa Iglesias
|