|
|
| Rapsolie i 10 ltr. dunk |
|
|
hvor finder man dem, og gerne med en pumpe til? Man kan med garanti købe dem i Metro og de andre engros firmaer, men når ma nu ikke har eget firma eller arbejder et sted med kort dertil, så ka det jo godt blive en anelse svært. Så ved du hvor jeg på Sjælland (helst KBH og omegn) kan finde rapsolie à 10 ltr. i en dunk med pumpe, og hvad prisen er ca.?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| umiddelbart |
|
|
har jeg aldrig set rapsolie i 10 liters dunke - kun fritureolie og soyaolie. Jeg køber rapsolien i 1 liters flasker i dagligvareforretningerne til 7,25 pr. liter. De er nemme at hælde af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi... |
|
|
det er jo også den umiddelbare løsning, men man ved jo aldrig om de findes, og hvor er det mere jordnært at spørge end herinde  Hvis man ikke kan få det i en dunk, hvor køber du så dunken, og hvor kan man købe pumpen (så jeg slipper for at hælde)?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghmghk |
| Forfatter:  |
trilsen |
| Dato:  |
16-10-2006 12:26 |
|
prøv i et firma der sælger rengøringsmidler- på fyn er der et der hedder rengøringsgrossisten . sådan et sted er det ofte muligt for billige penge at købe en 5 liters dunk og en pumpe til. men hos os gør vi som heidi , hælder af de billige flasker fra netto - det fungere fint vil du helst have en stor dunk så spørg hos den lokale pizzabager, det kan jo være de vil sælge dig en dunkfuld af den de bruger til frituren ( rapsolie) det kan ihvertfald ikke betale sig at købe olie i store dunke hos vores lokale foderforhandler - det var næsten dobbelt så dyr literpris som nettos...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Olie... |
arabel |
16-10-2006 14:18 |
|
Hej.. Jeg har en bagerbutik! Raps olie m.m. kan godt købes i 10L dunke. Men det kan ikke betale sig, i forhold til at købe den billige i Fx. Fakta-Netto. Det eneste du spare er emballagen. Jeg kan ikke huske, hvad det var. jeg regnede ud prisen ud til! Men jeg kan huske, det ikke var det store at spare!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man kan bare... |
99E |
16-10-2006 20:12 |
|
...købe en enkelt dunk "dyr hesteolie" fra foderstoffen, rideudstyrsforretningen ell. lign. De er med pumpe og det hele.
Når man så har brugt den DYRE olie - skruer man låget af dunken og fylder op med billig rapsolie fra Netto, Aldi ell. lign.
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Parelli Playday i Grønhøj Rideklub SE VIDEO HER: www.patparelli.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan ikke betale sig |
|
|
Hej Jeg tog i metro engang med en veninde som måtte handle der. Det kunne ikke betale sig sammenlignet med en litersflasker fra rema/netto eller Aldi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så må det |
|
|
blive en gangs flaskerne der ryger i en dunk med pumpe. 99E, er der nogen dyr olie du så lige kan/vil anbefale, og hvor dyrt er dyr?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sasser |
|
|
Man kan få noget der hedder tlc olie i en 5 liters dunk med pumpe. den koster 199,- købt hos happy-horse.dk Det er noget sort klisteret stads men velduftende. Jeg brugte noget af dunken og fortyndede løbende med rapsolie, så der til sidst kun er rapsolie i dunken. mvh trine
Glanvyrnwy Squire Kåret welsh cob hingst sec.D tilbydes til avl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rapsolie 10 ltr. |
|
|
Hej. Jeg har købt rapsolie i en 10 ltr. dunk (uden pumpe) til 130 kr. Nu bor jeg godt nok i Kolding, men jeg har købt den på et Foderlager, så kunne forestille mig at foderstoffer m.m. har dem. Men som det allerede er blevet nævnt, så kan det slet ikke betale sig at købe dem i 10 ltr. dunke. Det er lige så billigt at købe de 1 ltr. i Fakta, Netto m.m. Mvh. Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror nok... |
99E |
17-10-2006 13:14 |
|
...jeg gav 100,- for en 10-litersdunk med noget smart soyaolie på Grønhøj Mølle. Det var den billigste de havde - men rapsolie koster 7,95 pr. liter hos Aldi.
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Parelli Playday i Grønhøj Rideklub SE VIDEO HER: www.patparelli.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
vi har en 50 liters tønde, som vores foderstof-mand (sibiriens specialfoder) har lavet så der er en tap-hane i bunden af den. når den er tom tager vi den ud til ham til opfyldning. ellers ville jeg købe nogle af de der sammenklappelige vandbeholdere med tap-hane (sådan nogen campingfolkene vist nok bruger til vand).. mvh sisse
sælges 3 års RDS hoppe far: solos carex morfar: sorel mørkebrun med 4 sokker og lille stjerne redet 3 md
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| land og fritid |
|
|
Hos land og fritid forhandler de olie i 10l. dunke. mener prisen er 70-80 kr, så det er ca samme pris som netto. hvis ikke pumpen følger med kan den sikkert købes derude. Deres eget mærke er billigere end de mere kendte mærker. f.eks. 2½ kg elektrolytter(mener jeg der er i) koster under 100 kr, hvor jeg før har betalt over 100 kr for 500-1000gram. Så selvom man ikke kan nå at bruge det hele inden sidste holdbarhedsdato, så er det jo billigere at købe det, og så smide resten ud, end at købe det dyre i mindre bøtter. Vh. Amalie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Foder forhandler |
Kerteminde |
19-10-2006 19:02 |
|
Vi kan købe dem hos vores foder mand Kerteminde
Trailer udlejning Kerteminde HVorfor lade andre fortælle hvem du er? når du selv kan stråle med en personlighed!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Land og Fritid |
|
|
nu har jeg kigget på deres hjemmeside, men kan ikke se hverken olien eller deres egne produkter. Er det i alle deres butikker hele landet over, eller er det mon kun i nogle enkelte?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| land og fritid |
|
|
Jeg tror de har det i hele landet. Jeg har set det i Skævinge, men hvis man laver et produkt sælger man det vel i alle ens butikker. Ring evt. og spørg din nærmeste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dunke.. |
|
|
Jeg har hældt mine 1 liters flasker over i en 5 liters dunk med pumpe. Så kan den også flyttes rundt og der er jo til lang tid i 5 liter.
Mange hilsner fra Gry Hygge- og nusse part søges til kat. III pony som er skadet (og drægtig) og derfor kun kan bruges til små skridtture. Gerne et mindre barn og en mor med hesteforstand 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|