Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Loppemiddel til hunde
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 12:54
Er der noget der har gode erfaringer med Frontline Vet i sprayflaske? Er det godt eller er der noget der er bedre?
0
0
Svar på denne tråd

Vi har brugt Cyclio
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 17:57
og der har ikke været hverken lopper eller flåter på ham. En æske med fire pipetter er til et helt års forbrug, koster ca 300 såvidt jeg husker, så billigt er det også!

The tragedy of life is not that it ends so soon, but that we wait so long to begin it.
- W.M Lewis
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 16:56
jeg bruger frontline vet på spray og det virker. kan også bruges på en hest hvis den skulle gå hen at få lus.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

18 hk mini læsser sælges.Kan ses på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

Helle...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 17:12
Jeg har brugt det på min hund en gang da min "hundefrisør" fandt loppe eksrementer i pelsen. Synes bare ikke 4 spray er meget men det var det hun anbefalede. Hvor tit bruger du det på din hund?
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 19:56
jeg sprayer den efter behov vel nok ca en gang i måneden. jeg bruger nu heller ikke kun 4 spay. jeg sprayer til jeg er sikker på den har fået lidt rundt omkring og så roder jeg rundt med min hånd så alt håret har fået. jeg vil tro jeg bruger 10 spray mennn min er også en stor rotweiler og den anden er en labrador. så er det en lille hund kan det godt være det er nok med 4.ellers prøve med 5 eller 6 spray.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

18 hk mini læsser sælges.Kan ses på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider