Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Tilridning - hingst
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 15:53

En af mine venner har en DV hingst der skal tilrides her til vinter. Det skal være af en kyndig person der har en fornuftig tilgang til heste og ikke pacer hesten frem samt behandler denne godt under tilridningen - også selv om den er hingst.

De er villige til at køre længere med den, såfremt stedet er i orden - også Fyn, Jylland.

Hvem kan I anbefale?

Det skal siges at hingsten er utrolig sød og nem at gå til. Har utrolig stor tillid til folk og respekter de grænser der bliver sat.

Opstaldning i Nordsjælland

Akademisk underviser tilknyttet

Moderne dressur berider tilknyttet

Gode faciliteter

Hestevelfærd i fokus

Nu med 9 points fløjhoppe gående på marken!

Gode føl og plage sælges

0
0
Svar på denne tråd

Lorenz Linnet...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 21:26
... ved Stutteri Solos i Vojens, har en fantastisk indgang til de unge hingste.

Mvh

Trine og Mr. Milan

Afkom efter Imagic PIH 50 søges.
Se her:
www.mrmilan.webbyen.dk/ under SØGES!!!

En pony er et barns drøm.

En hest er den voksnes eventyr.

0
0
Svar på denne tråd

Hej du
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 01:53

Jeg ville kunne anbefale Susan Kjærgård Blueberryhill hedder stedet. Tjek hjemmesiden Blueberryhill. JYLLAND

Desuden Dennis Holst Nielsen - Slisagergård Dressagecenter Super dygtig rytter og MEGET kompetent. Underviser bla. her hos mig og jeg er dybt imponeret. Hans sted er rigtig dejligt.Tjek hjemmesiden Slisagergård. SJÆLLAND

Linnea Ericcson er også kanon dygtig Hvis hjemmesiden linneaericcson er opdateret kan du finde hendes tlf nummer dér.

SJÆLLAND

Lorenz Linnet skulle eftersigende også være kanon.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 17:43

to veninder som også er rigtig gode.

De er ikke uddannet berider eller noget, men har begge redet i mange år på seriøst plan. Den ene er hovedsagelig dressurrytter og den anden spring.

Jeg har fået tilredet min unghest hos den ene og har været meget sammen med den anden. De har begge en god tilgang til hestene og træner dem på deres præmisser.

De bor begge på sjælland, hvis du er interesseret, så send en besked til mig og jeg skal videregive oplysningerne.

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider