Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

sadel... suk...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 22:50

jeg har en fjordhest af den lidt lettere type. Han er næsten 2,5 år, og jeg skal til at se mig om efter en sadel. Men hvilken skal jeg vælge? Ud over, at den gerne skal være brun og ikke for dyr, er jeg på herrens mark! Han kommer til at blive brugt til lidt dressur, men hovedsagligt skovture. Og hvilken str. tror I, den skal være? (har udkik på et combiunderlag i str. 16", men det skal jo nok desværre værre en str. 17", hvilket jeg ikke kan finde nogen steder )

0
0
Svar på denne tråd

har skrevet
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 22:53

en privat besked til dig

jeg har en lækker brun sadel til salg billeder kan mailes

ellers se min præsentation

har købt den skønneste pinto hoppe : kazella nyberg :)

0
0
Svar på denne tråd

har hørt...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:08
... at man kan få sadler, hvor man kan skifte bommen, men hvilke mærker er det, og er de i læder?
0
0
Svar på denne tråd

Wintec og Bates
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 04:23

jeg har også en fjordhest, og har købt en Bates caprilli dressur saddel til ham, da han bliver en smule buttet om sommeren er det rart at kunne skifte kopfjern, så man ikke rider rundt i en sadel der pludselig er for lille.

-men hvis du kigger på ny saddel, så sørg for guds skyld for at få én ud og prøve sadlen på hesten fra start,- så du ikke køber en forkert størrelse, det er synd for hesten!

kan desuden hilse at sige at den er vældig god at sidde i.

Wintec: kunststof

Bates: læder

Sophiec

HUSK!!! hesten er et levende dyr,- ikke blot en ridemaskine!!!

0
0
Svar på denne tråd

jeg brugte wintec
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 09:32

til vores fjordheste, netop fordig den ene var en unghest, som jo ændrede sig i løbet af årene, og den anden var en dejlig tyk avls ride/hoppe, som når hun var i fol, fik et bredere kopfjern i og derved stadigvæk kunne passe sin sadel.

IMC.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider