Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

3 mobil. Godt eller skidt?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 19:34
Hej alle,

Ja overskriften siger jo næsten det hele.

Jeg står og skal have ny mobil, og havde tænkt lidt på en 3 mobil, men kender ikke rigtig noget til 3.
Har kun hørt dårligt om det, men er der nogle der har erfaringer med 3??

Håber på en masse svar.

Knuzzz Janni :-)
0
0
Svar på denne tråd

jaeh...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 19:49

i starten var de ekstremt dårlige og tror også det er derfor der er mange der stadig er skeptiske overfor dem, men nu har jeg min 3. 3-mobil og de er altså bare super !

Men man ka jo ikke kalde dem alle for decideret 3mobiler da de jo har mange andre mærker indenover som dog fungere som en 3 telefon. har harft en rigtig 3 mobil (den første model der kom) noget rigtig skidt, og så har jeg haft en nokia og har lige skftet nokiaen ud med en ericsson som jeg klart synes er det bedste mobil mærke man ka få

så 3 får kun +++ fra mig for de har sQ rettet deres fejl til et 13-tal!!

Så mit råd: køb du bare en 3 mobil-tror ikk du fortryder

MVH
Stephanie
Carpe Diem Caveat Emptor.
(Grib nuet; nyd livet før det er for sent.)

0
0
Svar på denne tråd

3 mobil...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 19:55

altså da vi købte vores 3 mobiler havde vi kun bøvl også med selve selskabet... så jeg skal ALDRIG have 3mobil igen... men det er sikkert rigtig at det er blevet bedre!!men pga servicen i kundeservice ville jeg ikk anbefale det...

kh Betina

0
0
Svar på denne tråd

3 mobil
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 19:58
Hej

Jeg er også lidt skeptisk overfor dem pga. jeg har hørt rygter om folk fik gigantiske regninger i starten.. Men tror de er blevet bedre, men kan bare ikke lade være med at have mine tvivl...

For deres tilbud lyder jo gode..
0
0
Svar på denne tråd

3 mobil/skepsis
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 20:46

Hej

Som medarbejder hos 3 kan jeg godt forstå jeres skepsis, men nu skal i høre historien:

Da 3 stadig puslede med deres teknologi fik de store teleselskaber nys om at 3 var ved at udvikle en hel ny teknologi. Så begyndte de store teleselskaber at melde ud i pressen om at de altså også lå inde med dette, så 3 var meget presset og ville de være kendt for at være først og bedst jamen så var det nu eller aldrig så 3 red med på bølgen det viser sig så at de andre selskaber IKKE lå inde med 3g telefoner og net, så det resulterede jo i at 3 kom ud med "halv færdige" produkter og ikke rigtigt var klar på hvad der lige skete..

Håber det var lidt forklaring.

3 er skam blevet godt, dækningen er stor og dækningen udbredes stadig.

VH Rikke

0
0
Svar på denne tråd

3 mobilen
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 20:49

Jeg har en 3 mobil, jeg syntes altså den meget god og den er meget nem at finde ud ad, syntes jeg!

Knus Sarah

Heste freaken <'''3

0
0
Svar på denne tråd

3 mobil
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 21:32
Hej Rikke,

Hvis jeg nu vælger en 3 mobil og gerne vil have flyttet mit nr. med over hvor lang tid tager det så??

Og hvilken tlf skal man vælge?

Har lige haft en samsung D500
0
0
Svar på denne tråd

Hold dig fra den nye nokia !
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 21:42

Jeg, manden og datteren skiftede for ca. 5 måneder siden til 3.

Vi havde Sonofon før, efter et skift fra Telia, da de lavede deres unlimit om.

Vi var egentligt meget tilfredse med Telias dækning, og priserne på unlimit som vi alle 3 havde.

Men so sagt skiftede vi helt selskab, da vi syntes det var en elendig service at man laver et eksisterende abbonoment om til en klar forværring,imens kunderne har abbonomentet.

Vi valgte så Sonofon, da de tilbød et noget lign abbonoment, som Telias Unlimited.. men for søren det var 6 måneders mareridt, halvdelen af vores opkald blev afbrudt, dækningen var elendig, og vi bor så at sige midt i Ålborg.

Så vi overvejede skift ganske kort tid efter oprettelsen, og trods adskillige henvendelser til Sonofon, skete der absolut ingen forbedring

Nå tænkte vi.. Hvad gør vi såog undersøgte markedet.

Og en dag faldt vi over den nye Nokia 3 natop skulle lancere på markedet, og den så ret lækker ud.

Desuden lytter manden og datteren meget til musik, så det var måske noget.

Vi fik så alle 3 den nye Nokia, dog var min orange og de andres sorte.

Men sikke en mandags telefon, og 3 er udemærket klar over det.

Min telefon fungerede aldrig, og efter 1 reparation, da jeg startede den i forretningen ved tilbagekomsten af den, og den stadig ikke duede, fik jeg med købeloven i hånden, straks en ny telefon.

I reparationstiden havde jeg lånt en ældre LG, og derfor faldt mit valg på den.

Og nu fungerer mit abbonoment til fulde, jeg har total dækning både her og hele vejen til mine forældre i Norsminde.

Så herfra kan jeg virkelig kun anbefale 3.

Benytter enda meget at kunne logge på MSN, alle forskellige steder fra.

Så go for it...

Overskuelig landsdækkende salgsliste
Gratis oprettelse
OX-Arabere.dk
Kig forbi, måske venter din drømmehest der
* * *
-
Fantastisk lækker ox hingst sælges til 16.000.-
0
0
Svar på denne tråd

Hej Janni
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 21:48

Det kan sagtens lade sig gøre det tager ca. 4 uger men du får et midlertidig nummer :)

Sony Ericson k610i er jo et kæmpe hit da den har msn og findes i nogle fede farver :)

VH Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Hej Rikke
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 22:14
Ja men er der ikke meget forskel på en samsung og en sony ericsson.. Har aldrig brudt mig om sony ericsson, men har kigget lidt på den og den der 700i tror jeg nok den hedder.. Med 3,2 megapixel kamera
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 22:53
Jeg har en 3 mobil nu og aldrig har jeg haft så meget bøvl med et teleselskab... de har så dårlig en service at det er til at brække sig over.. de lover guld og grønne skove når de står og sælger og får man den første regning er det slet ikke det man blev lovet... så nej kan bestemt ikke anbefale det... skulle have flyttet mit nummer over og ikke nok med at det tog lang tid så var der vrøvl med at jeg modtog halvdelen af mine beskeder og opkald på begge telefoner (min nye 3 og så på den gamle mobil med telia abb) og det varede i ca. en uge... stadig ligger landet sådan at nogen teleselskaber ikke kan ringe eller skrive til mig... prøver de, får de bare at vide at nummeret ikke eksistrer... når man så rinegr ind og meddelere det får man at vide at de ikke kan gøre noget at jeg skulle få en med det abonnement til at ringe til deres selskab... de burde da sørge for at få bragt tingene i orden når det er deres kunder der har mangler... hvad fanden er det for en dårlig service.. de sagde udtrykkelig at de ikke gad beskæftige sig med sådan nogen baggateller... hold op hvor var jeg gal... så aldrig mere 3 til mig når de 6 måneder man binder sig er udløbet...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 22:54
Skal lige siges at jeg var jobsøgende og havde virkelig behov for at min telefon virkede 100%... men det var han ligeglad med... og sådan er det stadig...

Hilsen Jeanette

Tjek min hjemmeside
-FCK FOREVER-
0
0
Svar på denne tråd

Hej peanut
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 20:07
Hej Peanut,

Ja det med regningen har jeg hørt før fra andre, men det var lige da 3 kom på banen...

Men syntes det er svært for nogle har gode oplevelser med dem og andre har ikke
0
0
Svar på denne tråd

Er næsten ny kunde..
Forfatter: 
Dato:  24-09-2006 01:18
ved mig har regningen faktisk været overraskende lav, og de har kompenceret for en del tillige med.. er altid flinke og rare.. så de har min anbefaling.. :)

Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider