Jeg, manden og datteren skiftede for ca. 5 måneder siden til 3.
Vi havde Sonofon før, efter et skift fra Telia, da de lavede deres unlimit om.
Vi var egentligt meget tilfredse med Telias dækning, og priserne på unlimit som vi alle 3 havde.
Men so sagt skiftede vi helt selskab, da vi syntes det var en elendig service at man laver et eksisterende abbonoment om til en klar forværring,imens kunderne har abbonomentet. 
Vi valgte så Sonofon, da de tilbød et noget lign abbonoment, som Telias Unlimited.. men for søren det var 6 måneders mareridt, halvdelen af vores opkald blev afbrudt, dækningen var elendig, og vi bor så at sige midt i Ålborg.
Så vi overvejede skift ganske kort tid efter oprettelsen, og trods adskillige henvendelser til Sonofon, skete der absolut ingen forbedring

Nå tænkte vi.. Hvad gør vi såog undersøgte markedet.
Og en dag faldt vi over den nye Nokia 3 natop skulle lancere på markedet, og den så ret lækker ud.
Desuden lytter manden og datteren meget til musik, så det var måske noget.
Vi fik så alle 3 den nye Nokia, dog var min orange og de andres sorte.
Men sikke en mandags telefon, og 3 er udemærket klar over det.
Min telefon fungerede aldrig, og efter 1 reparation, da jeg startede den i forretningen ved tilbagekomsten af den, og den stadig ikke duede, fik jeg med købeloven i hånden, straks en ny telefon.
I reparationstiden havde jeg lånt en ældre LG, og derfor faldt mit valg på den.
Og nu fungerer mit abbonoment til fulde, jeg har total dækning både her og hele vejen til mine forældre i Norsminde.
Så herfra kan jeg virkelig kun anbefale 3.
Benytter enda meget at kunne logge på MSN, alle forskellige steder fra. 
Så go for it...