Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Manglende vare i pakke...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 21:20
Hejsa,

jeg havde fra en rideudstyrs-butik - som jeg ellers er meget glad for - bestilt nogle varer over netet. Det jeg havde bestilt var 4 beige standard bandager og 2 grå stübben bandager.

Da jeg afhenter pakken her idag er der kun de 4 beige bandager... ?:-)

Jeg skynder mig selvfølgelig at ringe til butikken og forklarer problemet, og så ringer hende der har pakket det tilbage til mig - hun siger at hun er sikker på at de er blevet lagt ned i kassen!! Hun vil ringe tilbage til mig imorgen når hun har undersøgt sagen lidt nærmere...

Der står begge tingene på følgesedlen og der er også trukket penge på mit kort for det...

Hvad gør jeg hvis de bliver ved at sige at bandagerne blev pakket og at jeg evt. bare lyver? :-( Nu håber jeg selvfølgelig at de bare ringer til mig imorgen og siger at alt er okay, og at de sender mig nogle nye...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved ikke hvad man gør...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 09:08

... men dit problem er én af grundene til at jeg handler i en "rigtig levende" butik, hvor jeg får tingene i hånden og kan røre ved dem før jeg betaler.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Hvad er pakkens vægt ved afsendelse
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 09:32

prøv at se på den seddel du har fådet fra postvæsnet om ikke der der står en pakkevægt.

Hvis der står en vægt, kan du jo prøve at lægge 4 bandager oven på kasse og så veje det hele. hvis den vægt du kommer frem til, er højere end det afsender har fådet pakken vejet til ved afsendelsen, ja så har du jo et bevis på at de manglede ved afsendelsen.

vi har dog ofte oplevet at pakker med reservedele, har været tømt for lidt af deres indhold. Men vi har aldrig haft problemer med forhandlerne, for de har altid bare snedt en ny pakke til os.

IMC.
dressur sadel sælges
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
combisadel sælges
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 14:36

Så er problemet løst - den har åbenbart været gået i stykker ved et posthus, hvor den er blevet pakket om... Så de er måske nok røget ud før det :-(

Men de er så søde at sende mig nogle nye bandager ihvertfald, så det er dejligt :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider