Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Horsepoint-aldrig aldrig mere
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 11:13

Jeg endnu engang har jeg prøvet at bestille fra horsepoint fordi de havde at mega godt tilbud på skridttæppe og brodere og jeg havde lovet min passer at hun måtte få et til surprise til stævner... og endnu engang er der nu gået 14 dage fra betilling, har intet hørt, har skrevet og fået et svar om at de ikke har modtaget min betaling som jeg overførte for ca. en uge siden, resten af mine mails har jeg simpelthen ikke fået svar på...

så lige nu har jeg det sådan lidt... aldrig mere horsepoint... aldrig aldrig mere...

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 11:57
jeg bestilte et GULT underlag og det jeg fik var ORANGE. Nå troede så bare at det måske var mig der var farveblind og at farvekoden måske var sådan at den faldt mere orange ud end gul.Men nej nej har så siden søgt på diverse andre (tyske) hjemmesider og kan her se mit dejlige GULE underlag ved siden at det triste grimme kedelig ambulance farvede. Så nej jeg gider heller ikke handle med dem. Burde have sendt det retur men da var det for sent.
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 12:17
Der gik også ret lang tid da jeg bestilte hos dem, og svar på mails jeg sendte fik jeg ikke! Min longe som var bestilt i sort fik jeg i blå, gad dog ikke sende den tilbage...!

Stald Brattensborg

-Mellem Odder og Skanderborg

Tilbyder opstaldning i bokse og løsdrift

0
0
Svar på denne tråd

ca 21 dage
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 13:22
Der kan godt gå omkring 3 uger før du modtager varene, de trækker først pengene når de afsender det bestilte.
0
0
Svar på denne tråd

Også mig...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 13:43
Jeg havde bestilt et antik skåret underlag i beige med sorte kanter, men fik i stedet et lysegult med guldpipe. Det var d. 26. juni i år, og jeg har flere gange rykket for svar, om jeg kunne få i den rigtige farve, ellers vil jeg nemlig have afslag! Dog har jeg endnu intet hørt retur endnu.

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 13:44

Så har jeg fået svar... pludselig kunne de godt se min kontooverførsel (malle3400 har ikke dankort eller kredit så bruger kontooverførsel...) de sender i løbet af næste uge...

Carina.

0
0
Svar på denne tråd

Mon de mon
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 23:29

læser disse indlæg??

Mvh Gitte,

mor til Tera f. 08-02-05 = 19 mdr.
ejer af hingsten Jack og vallakken Balder

123

0
0
Svar på denne tråd

HundeGitteMor
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 23:31
Det tror jeg desværre ikke, men det var måske meget sundt for dem... Får næsten lyst til at sende dem et link...

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 15:54

de har før svaret på indlæg herinde...

Carina.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 16:05

sendt Horsepoint et link, og fået en pæn og hurtig respons retur. De forklarede i deres mail, at mange af Jeres klager skyldtes udeblevet betaling, hvorfor varerne naturligvis ikke var blevet fremsendt (at man som kunde havde bestilt varerne via bankoverførsel, men så aldrig have overført nogen penge, hvorfor varerne naturligvis ikke var blevet sendt). Ingen navne nævnt. Ligeledes skulle nogen af de dårlige erfaringer ligge flere år tilbage og skyldes "begyndervanskeligheder", som for længst skulle være blevet rettet.

Om dette passer eller ej har jeg slet ikke taget stilling til - det var blot hvad de forklarede.

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 07:26

Dianna Pilegård: hentyder du til mig eler hvad? for jeg har betalt og har kviteringen til at ligge trygt og godt i min pung... jeg ville selvfølgelig ikke brkke mig hvis jeg selv var skyld i det...

Carina.

0
0
Svar på denne tråd

Carina, mango og surprise
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 09:25

Prøv lige at tage en slapper. Man kan efterhånden dårligt åbne munden herinde, uden at få et fornærmet hug i tuden.

Nej, jeg hentyder ikke til dig eller nogen anden. Jeg skrev netop, at der i mailen ikke var nogen navne nævnt, så du behøver ikke at gå i forsvarsposition.

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 10:55

jeg slapper hetl af har da ret til at vide om dit indlæg var henvendt til mig...

Carina.

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 11:58

Jeg har også haft mit bøvl med Horsepoint.

Jeg skulle købe en sadel til min shetter for et år siden, jeg ringede til Horsepoint og de lovede at sende den samme dag.

Efter 14 dage havde jeg stadig ikke fået min sadel, hmm...jeg ringer så igen, så var den ikke ankommet fra deres leverandør, nå, jamen de sagde at de havde den første gang jeg ringede

Nå, jeg ville så få den ugen efter.

Jeg havde overført pengene fra starten af.

Der kom stadig ingen sadel, så fandt jeg en hos Tika i stedet for og Horsepoint tilbageførte pengene.

Jeg synes det virker ret uprofessionelt og de holder bare en henne med snak.

Sadlen fra Tika kom 2 dage efter jeg bestilte.

Med venlig hilsen

Karina

Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd

Måske HorsePoint
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 13:06
bare er et billedkatalog og først bestiller varene når vi som kunder bestiller dem??

Mvh Gitte,

mor til Tera f. 08-02-05 = 19 mdr.

Jack D. fik 9 point, og blev dagens 3. bedste hest på SHD 2006- ført af Jørn (y)

0
0
Svar på denne tråd

heller ikke horsepoint her
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 22:12

da en trense kom 3 måneder efter jeg havde bestilt... Den røg omgående retur. Og svar på mails har jeg heller ikke oplevet som optimalt - det kan tage laaang tid.

GOdt vi har så mange andre gode on-line butikker med hurtig og god service.

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Horsepoint
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 20:41

Jeg har lige modtaget mine varer idag, gudskelov -efter jeg har hørt alt det dårlige herinde fra, har jeg været lidt i tvivl om jeg fik pakken eller noget forkert.

Men igår blev jeg ringet op af Horsepoint. Jeg havde bestilt en Brun HKM -ridejakke +nogle bandager/teddy-halløj den 30/8. Men nu havde HKM den ikke på lager alligevel, så de havde altså kun den blå hjemme. Så hvis jeg tog den i blå fik jeg ti procent i rabat, så det sagde jeg da ja til.

Varene jeg fik idag var som jeg ville have dem, så der er ikke noget sjusk der. Selvom jeg nu hellere ville have haft jakke i brun, men hvad fan...

Vh. Karina med Pelle-hesten og Elvis-hunden.

2stk. Dejlige Palomino Heste sælges!!

Shiney Starlight & Capelli ;-)

*Dine venner for livet*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider