Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Økonomisk bil?
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 11:29

Hejsa!

Jeg skal i lære fra december/januar af, og vi har brug for en økonomisk bil, som kører langt på literen og ikke er for dyr i grønafgift. Den må koste 50-70.000 kr. og skal helst ikke være en alt for stor bil.

Nogen som har forslag til hvilken bil vi skal vælge? :)

På Forhånd tak.

Hilsen Lone :)
Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd

bil...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 11:35

du skal ha en toyota starlet...den er billig i benz og afgift...og meget lille...

vi har en rover...den er dyr med alt...

pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd

En opel Vectra 1,7 D
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 11:41

fra 90-93... Er lidt dyr i vægtafgift og forsikring, men de er også tjent hjem i indkøbspris (HUSK at købe nysynet) og Diesel forbrug...

Har selv haft en, og den var ikke til at drive til at køre UNDER 20 km. pr. liter... Og har hørt mange andre sige det samme om deres...

Zamangah

Palomino hoppeføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Fiat...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 20:01

Fiat den er billig i indkøb, dele,vægtafgift, forsikring og går maaannngge km. på literen...

Dejlig lille bil, kan man høre jeg selv har en og jeg elsker altså bare min lille punto.

Marianne

part søges til dejlig vallak på 139 cm

www.heste-nettet.dk/ma.../123239/1/

0
0
Svar på denne tråd

En Daihatsu Sirion
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 13:06

Den kan stort set det samme som en Toyota Yaris,

er nuttet at se på og koster en del mindre.

De ruster så også hurtigere, men hvis du finder en i pæn stand er det en dejlig bil. Jeg har selv sådan en og en stor fed nyere 4WD. Lige for tiden kører jeg i Daihatsuen. Den er så charmerende. Altid førstevalg til bykørsel da den vender på en 5-øre og kan parkeres overalt.

Den har ABS, airbags, servo, 4 elruder osv og står til at køre 18,2 på en liter 92 blyfri. Kører man pænt holder det faktisk i praksis. Jeg kører nok 16 km/l men jeg kører langt og friskt på arbejde.

En anden ting man skal være opmærksom på er at den er lidt ukurrant i dækstørrelse, batteristørrelse osv så meddel din mekaniker på forhånd om bilens model hvis der skal skiftes noget. Delene kan sagtens skaffes fra dag til dag og er billige, men det er ikke noget en standard perlegrusmekaniker har ude på hylden.

Jeg er vild med min. Den har en masse personlighed.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider