Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

rideskoler
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 12:06

Hej alle..

Står i den situation at jeg gerne vil begynde at ride igen efter at ha' haft en års pause. vil bare gerne ride en enkel gang om ugen, da hverken tid eller penge er til mere.

Red på GLK før, men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt.

Nogen der kender en god rideskole til rimelig penge, til en rytter som har redet i godt 13år. både spring og dressur.

0
0
Svar på denne tråd

Vallensbæk Kommunale Rideskole
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 12:38

Nu skriver du ikke noget om i hvilket område det skal være, men hvis du før i tiden har redet på GLK, så er Vallensbæk jo ikke så meget længere væk.

Så ja, jeg vil anbefale dig Vallensbæk Kommunale Rideskole, som holder til på Vallensbæk Ridecenter. Klik på linket og gå så ind under "rideskolen" ude til venstre, så kan du både finde informationerne om holdtyper, priser osv.

Jeg har selv holdt til på ridecenteret i en del år efterhånden, og har både haft parter, været lidt hestepasser og så har jeg også redet en del år på rideskolen, som jeg har været meget glad for.

Undervisningen foreståes bla. af stedet beriderelever og andre dygtige ryttere.

De har som regel heste som passer til enhvert temperament og mål. Store og "dovne" og små og hurtige :-)

Er man fx til konkurrencer, så har de da et par heste som gør sig det fint ved rideskole- og klubstævner.

Jeg har som sagt redet på rideskolen i en hel del år, og er vendt tilbage når jeg fx har manglet noget at ride på, eller jeg ikke lige har haft tid til part, men stadig gerne ville holde min ridning lidt ved lige.

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Ballerup
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 14:45
Der er også Ballerup Rideklub www.balleruprideklub.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Kan godt forstå...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 22:10

...at du gerne vil prøve noget andet end GLK...

Jeg vil anbefale Ballerup Rideklub.

Dér må der max. være 9 på holdene, modsat på GLK, hvor man må være op til 30 (!) ryttere på et hold!

Jeg mener at det koster lidt over 400 kroner om måneden på Ballerup for 1 time ugentligt.

Men det står på deres hjemmeside.

Held og lykke med at finde et godt sted at ride

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider