Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

BÆRBAR COMPUTER MED COLA!
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 21:20
HAR SET TIL MIN STORE OVERRASKELSE AT EN HN-BRUGER HAR SAT SIN COMPUTER TIL SALG IGEN, SOM HUN VILLE SÆLGE SIDSTE SOMMER TIL 1400 kr (KOSTER NU 2000. BRUGEREN SKRIVER DEN ER HELT I ORDEN...MEN MEN MEN UNDERLIGT NOK KUNNE JEG IKKE KØBE DEN ALLIGEVEL DA DER VAR KOMMET COLA I TASTATURET!...MEN SJOVT NOK KOSTER DEN 600 kr MERE NU MED COLA I TASTATURET!...BARE SÅ I VED HVAD I KØBER!

MVH: LISBETH ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Øøøøh
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 09:57
Måske hun har fået tastaturet repareret og derfor er prisen steget?

*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd

Øhhh!
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 16:27
Det tror jeg næppe...for sidt mangelede en af tasterne og det gør den stadig...mon ikke det også var lavet, hvis den havde været til reperation?
Synes bare det er super ærgerligt at få en computer der ikke er i tip top, hvis man skriver det.
0
0
Svar på denne tråd

Dyre dråber...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 16:54

Jeg skal lige love for, at det er nogle dyre dråber, du er sikker på det det var Cola og ikke Dom Perignon?

Hilsner fra,
PiaLind - nu uden Lilleven..... Snøft!

Tjek mit billedarkiv for masser af hestebilleder

Dejlig 3-værelses lejlighed MIDT i Hillerød sælges.

Se mere på Homes hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd

bumbumq
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 17:50
lisbeth:du behøver ikke at råbe, vi har hørt dig!!!hvis man så gerne vil have en bærbar i god stand så hvorfor ikke købe en anden eller en ny?..hvis man kan se det på tastaturet (det med knappen) hvorfor advare du os så?..og cola kan man mærke/se hvis der er blevet spildt på!..har selv gjort det engang, og det er helt væk nu!!!

0
0
Svar på denne tråd

nu er jeg ikke..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 18:42
lige typen der råber!! hvor er det lige du har hørt mig råbe?
Jeg skrev denne besked fordi jeg synes det er ærgeligt at få en computer med cola i tastaturet uden at man lige skriver det...selvom computeren måske er ok, vil det da være en god ide at skrive det!(mener Jeg) Det er da lidt det samme som at købe et dækken hvor der står det er ok og når man så modtager det har der været et hul i den ene ende som er lappet..mener bare man bør være ærlig!...andet er der ikke i det!
Måske er jeg bare selv opdraget til at være et ærligt menneske
Mvh. Lisbeth
men sådan er vi jo forskellige :-)
0
0
Svar på denne tråd

Du råber, Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 19:43

i hele dit første indlæg råber du højt af os.

Når man skriver med store bogstaver svarer det til man råber.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

BILLIGT Magasinet Hest & HesteBladet BILLIGT

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

NÅHHH!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 21:56
VISTE IKKE LIGE DE STORE BOGSTAVER BESTØD "AT RÅBE" SKRIVER OFTE MED BLOKBOGSTAVER...OK! SÅ HAR JEG OGSÅ LÆRT DET!...SÅ ALLE DER FÅR EN SMS FRA MIG, RÅBER JEG HØJT AF! (HMM! DET HAVDE IKKE LIGE TÆNKT!)...TAK FOR INFORMATIONEN!:-)
0
0
Svar på denne tråd

råbe råbe..
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 08:37
du er god til at råbe hva!!...er det ikke hårdt for din ærlige hals og tunge?!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider