Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ny trailer??
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 09:13
Hejsa.
Jeg er ved at købe trailer, og overvejer kraftigt en Brenderup Equiliner. Jeg vil gerne høre fra andre hvad i har af erfarringer med denne model?
Så vil jeg også lige spørge alle jer der køber jeres egen nye trailer, køber i kontant eller bruger i forhandlernes finanserings tilbud.
mvh Sara
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 10:58
prøve at læse her www.heste-nettet.dk/fo...278/34278/ der står også noget om denne trailer lidt længere nede...

Nu med shetlænder -Lakrids- og stadig de to islændere -Mickey og Lagsi.
0
0
Svar på denne tråd

Finansiering
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 11:19

Hvis du alligevel står og skal låne pengene til traileren, så prøv at regne lidt på, hvilken rente du kan få ved banken ifht den ved trailerselskabet.

Jeg regnede lidt på det for sjov her for nylig. Det drejede sig om en trailer i 40.000 kr's klassen, der kunne købes med 20% i udbetaling og resten i rater á 600 kr til en rente på knap 6%

Banken ku gi mig hele beløbet til 9,75% i rente (samme afdrag)

Så her ville det være trailerfirmaet, der var billigst, men det krævede jo så, at jeg havde de knap 10.000 til udbetalingen.

Jeg ku ikke drømme om at anbefale en equiliner. Den er for skrabet og mangelfuld.

Skal du absolut købe en brenderup, så vælg en af de større modeller, evt af glasfiber.

mvh maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

brenderup igen
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 12:07
Hejsa.
Jeg har også set på 2 ældre brenderup trailere, en fra 94 og 88, ville det være bedre at købe en af de ældre modeller?
Samtidig har jeg også kig på en variant? HVordan er det med dem, har hørt bunden skulle holde dårligt?
mvh Sara
0
0
Svar på denne tråd

´88???
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 08:30

undskyld, men skal du ud og købe trailer så er en årgang 88 ALT for gl... den vil jeg ikke tro på er sikkerhedsmæssigt forsvarlig nu (ok der er enkelte undtagelser)

Skal du købe brugt trailer vil jeg sige max 10 år gl, eller skal du snart ud og handle en igen.

Jegf inder nu equilineren ok til prisen, den er en kopi af den der før hed favorit så vidt jeg ved.

men indrømmer den aldrig ville være mit første valg, emn som sagt ok til prisen.

Alternativt så køb en brugt trailer med nogle år på bagen der var dyr ved nyanskaffelse, men ok brugtpris nu, men så skal du kunne lægge pengene kontant hos private.

Karina

Startrailer model Diamant med sadelrum sælges

totalvægt 2000 kg

se billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd

equilineren
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 10:05
Det at den er skrabet osv, det kan jeg leve med.. Men er den ikke iorden sikkerhedsmæssigt, så er det noget helt andet..Vil gerne høre mere om denne model hvis det er muligt.
mvh Sara
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider